Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SergeantSnuggle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik heb een bugg met youtube dat hij niet meer nieuwe video's laadt. Normaal als ik met youtube bij mijn subscription box naar beneden scroll dan update hij niet en laat hij geen meer filmpjes zien. Dit is al een keertje eerder bij mij gebeurd en geen idee hoe ik dat heb opgelost. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Want het is echt heel erg irritant want ik heb zo al heel veel filmpjes gemist.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Klopt, dit is al meerdere keren gebeurd in de afgelopen jaren en sinds een tijdje merk ik het ook weer. Het is zo te merken alleen bij de subscriptions waar het niet werkt. Ik heb mijn subscriptions ook opgedeeld in groepen en kijk ik bij een van die groepen, dan werkt het wel netjes. Dit zou dus eventueel een (tijdelijke) oplossing kunnen zijn.
Ik heb er voor de gein al een bugreport voor gedaan, veel meer kan je zelf niet doen. Hopelijk dat ze het snel weer fixen, het is namelijk nogal irritant als je heel veel subscriptions hebt waarvan velen ook dagelijks een of meerdere video's uploaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Moi_in_actie op 23-01-2014 16:16 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Heb hier ook last van, behoorlijk kut inderdaad.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SergeantSnuggle
Moi_in_actie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:16:
Ik heb mijn subscriptions ook opgedeeld in groepen en kijk ik bij een van die groepen, dan werkt het wel netjes. Dit zou dus eventueel een (tijdelijke) oplossing kunnen zijn.
Hoe bedoel je in groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Ga naar de subscription pagina, klik bovenaan de lijst met subscriptions op "Manage subscriptions", op de volgende pagina bovenaan op "Create new collection". Zo kan je subscriptions groeperen. Ik heb daar bijvoorbeeld groepen gemaakt voor o.a. Tech channels, muziek, gaming enzovoorts. Dit was vooral tijdens CES wel handig, toen ik per dag makkelijk 75-100 uploads binnen kreeg van verschillende tech channels over CES. Probeer dan nog maar eens de uploads van de andere channels die je volgt eruit te pluizen :P

Bij mij werkt de subscriptions pagina vandaag weer zoals hij moet; hij doet weer automatisch bijladen en de de knop "Load more" is er ook weer.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SergeantSnuggle
Oke bedankt voor de tip zal het onthouden. Vandaag werkt het ook weer bij mij dus ze hebben het eindelijk weer gefixt :D
Pagina: 1