If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Verwijderd
Daar staat fan guards in tot 162 mm...
Nog ietsjes groter vind ik niet direct
op http://www.orionfans.com/fanguards.htm vind je er van 172mm (dat zal hem moeten zijn denk ik) en 254 mm !!
Verwijderd
en dan store
Maar volgens mij doet hij het niet
Ik heb ze wel eens gezien. dacht namelijk daarzo
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Verwijderd
Die liniaal is in inches
(Ik heb nog nooit online een andere leverancier gevonden die deze of een grotere fanguard kon leveren.)
http://2cooltek.safeshopper.com/20/105.htm?564
Verwijderd
Dan zeg je:Op vrijdag 08 juni 2001 11:53 schreef rudyfb het volgende:
( heb 2 katten en een 1 jaar oude dochter )
Niet met je handjes aan papa's computer komen!!
Ze worden meteen bestraft!!
oo best wel zielig
Verwijderd
Dat snappen die katten toch niet, stomme beestenOp vrijdag 08 juni 2001 11:55 schreef jordyb het volgende:
[..]
Dan zeg je:
Niet met je handjes aan papa's computer komen!!
Ze worden meteen bestraft!!
oo best wel zielig
Verwijderd
Zo komen ze er dan uit te zien:Op vrijdag 08 juni 2001 13:10 schreef Hooi het volgende:
[..]
Dat snappen die katten toch niet, stomme beesten
Verwijderd
Het was puur toeval.Op vrijdag 08 juni 2001 13:38 schreef Hiro Shima het volgende:
komen ze weer alle katten-in-kasten pics
Ik lees dit topic en daarna een andere daar was een review van een kast erin dus ik bekijken
En toen zag ik dit plaatje