Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-11 08:00
Beste mede-Tweakers,

Mijn moeder heeft sinds 4/5 weken mijn oude Desire S in gebruik omdat ik een Nexus 4 heb. Helaas moest zij het treffen dat nu plots het touchscreen het begeven heeft en deze een eigen weg aan het lijden is.

Nu zit ik alleen in twijfel, of een Huawei Y300 (of een andere telefoon, met een maximale budget van €120), of een nieuwe digitizer halen via eBay voor rond de 30 euro?

Wat is wijsheid? De Desire S ziet er verder top uit en is ook nog wel snel met een custom ROM. Maar aan de andere kant, is die Huawei Y300 nou echt zo goed als het lijkt voor zijn prijs? Of ga ik hiermee van mid-end 2010/11 naar low-range 2013?

[ Voor 17% gewijzigd door GAITii op 23-01-2014 14:48 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 12:47

Momentumlol

Car Fanatic

De reactie is een beetje laat maar anyways.
Ik heb zelf de Huawei y300, nu ongeveer een jaar en een aantal maand. Hij heeft het toch zeker een jaar prima gedaan, maar nu begint ie toch wel echt rete traag te worden. (Al is dat een kwaaltje wat vele Android phones hebben). Whatsapp loopt daardoor vaak vast, facebook laden duurt lang, dat soort dingen die vooral te wijten zijn aan de niet al te snelle processor, en dat het toestel maar 512mb ram heeft.

Hoewel een huawei nu nog maar zon 85 euro kost, en het voor dat geld een prima telefoon is, zou ik als ik jou was op zn minst kijken naar een telefoon met 1gb RAM wil je nog een beetje bij de tijd blijven.

Ik ben momenteel aan het zoeken naar een vervanger voor mijn Huawei y300 tot een eurotje of 150. Daarbij ben ik de Huawei G525 tegengekomen: 1gb RAM en een Quadcore Processor. Volgensmij is hij om en nabij de 150 euro.

Andere telefoons die ik bekeken heb:

Alcatel OneTouch Pop c7 (ook 1gb ram en quadcore processor).
Nokia Lumia 630 (is windows phone).
Sony Xperia M (1gb werkgeheugen, maar een wat verouderde processor)
Motorola Moto E -> Zeker waard om even naar te kijken, echter nog niet leverbaar. Waarschijnlijk en een week of 2 wel.
Archos 50 Platinum Zwart -> Goede specs, 5 inch scherm... maar Archos... ik weet het niet.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :D

Momentumlol

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik schop dit topic gelijk even naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Ik ga zelf voor mijn zusje de Motorola Moto E halen. Hoofd reden is de super snelle updates vanuit Motorola (zowel de Moto E, G als X hebben inmiddels al 4.4.3) net zo snel of bijna net zo snel al nexus toestellen, en de verder goede specs voor de ongeveer €120 die het toestel moet kosten.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Zou ik ook doen of een windows phone.