Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google plus pagina Tweakers

Pagina: 1
Acties:

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik vraag me af waarom niet alle artikelen van Tweakers site ook worden geplaatst op de Google plus pagina. Ik wil graag de RSS feed vervangen met Google Plus maar dan zie ik nu volgens mij niet alle artikelen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Ik reageer als user en lezer van de site, heb niets te zeggen over de frontpage).

Het lijkt mij niet zinvol om alle artikelen te delen via sociale media, ze staan immers al op een sociaal medium: deze site. Ik verwacht juist een klein extract op andere sites, max. enkele posts/artikelen per dag (plus door vrienden gedeelde artikelen). Voor langere lijsten zijn er al de RSS-feeds en vooral de site zelf.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• flapdrol85
  • Niet online
F_J_K schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:49:
(Ik reageer als user en lezer van de site, heb niets te zeggen over de frontpage).

Het lijkt mij niet zinvol om alle artikelen te delen via sociale media, ze staan immers al op een sociaal medium: deze site. Ik verwacht juist een klein extract op andere sites, max. enkele posts/artikelen per dag (plus door vrienden gedeelde artikelen). Voor langere lijsten zijn er al de RSS-feeds en vooral de site zelf.
Tja, dat kan natuurlijk. Een van de redenen van Google om destijds iGoogle te stoppen was dat ze wilden dat G+ die rol ging overnemen. Ik zou het dan ook prettig vinden als de artikelen er wel allemaal op staan. Maar goed, smaken verschillen. Ben gewoon benieuwd of Tweakers hierover iets van beleid heeft.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We gaan Google+ vaker gebruiken omdat we zien dat de activiteit daar toeneemt, maar elk artikel pluggen gaat niet gebeuren. Alleen de highlights en grote artikelen.

• flapdrol85
  • Niet online
Olaf schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:45:
We gaan Google+ vaker gebruiken omdat we zien dat de activiteit daar toeneemt, maar elk artikel pluggen gaat niet gebeuren. Alleen de highlights en grote artikelen.
Jammer, maar in ieder geval duidelijk.