Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Programma wat SFTP met RSA ondersteunt (Windows)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Voor mijn stagebedrijf ben ik op zoek naar een programma met SFTP wat RSA ondersteunt. Zelf ben ik bij 2 programma's uitgekomen, maar kom ik er niet helemaal uit.

OpenSSH - Kan niet vinden of die officiëel ook met Windows kan worden gebruikt.

WinSCP - Hier is me niet duidelijk of het wel echt RSA ondersteunt

Hoop dat iemand hier meer verstand heeft dan ik en me tips kan geven.

Matthijs

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 08:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Wat bedoel je met 'dat RSA ondersteund'? Is dat gebruik van certificaten, of RSA algoritmes? En moet het client of server functionaliteit bieden (of beide)?

Ik gebruik FileZilla FTP client en WinSCP naast elkaar. Beide ondersteunen SFTP en waar de ene het niet doet, kom ik met de andere vaak weg. FileZilla ondersteund in ieder geval public keys voor het opzetten van de sftp verbinding.
Een commercieler product zou SecureFX kunnen zijn van Vandyke technologies. Die doet ook SFTP, maar ik weet niet in hoeverre die RSA ondersteund (wat je daar ook mee bedoelt).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

BlaTieBla in "Programma wat SFTP met RSA ondersteunt (Windows)" zegt eigenlijk al genoeg, toch 1 aanvulling. Gewoon even uitproberen, het is gratis ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Filezilla ondersteunt RSA SecurID Tokens , je moet de login alleen wel op interactive zetten zodat hij geen oud password opnieuw gebruikt om ergens in te loggen.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik kan je http://winscp.net/ aanraden. Simpel in gebruik, maar biedt voldoende mogelijkheden voor SFTP/RSA etc.