Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat][fp] Refresh functionaliteit

Pagina: 1
Acties:

• pimvullers
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:08
Ik gebruik nu enige tijd de nieuwe responsive webpagina op mijn Android device (Nexus 4) in plaats van de app en ben hier zeer over te spreken. Het enige wat ik mis is een mogelijkheid om overzichten (FP, nieuws) te verversen. In de app kan dit door een swipe beweging, en op de desktop eenvoudig met F5 (of een klik op de knop), maar op mijn telefoon heb ik hiervoor nog geen alternatief gevonden.

Mijn huidige workaround is om via het menu opnieuw naar de FP of nieuws pagina te gaan. Een optie om te swipen, of een simpele knop (er is nog voldoende plaats naast de zoekknop) zou zeer welkom zijn.

Bij voorbaat dank.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

De artikellijst op de frontpage refreshed al automatisch elke 2 minuten ;)

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Idd. Nieuwe headlines worden vanzelf al opgehaald. Een volledige pagina refresh is iets wat de browser moet regelen verder.

Als je bijvoorbeeld die 'Voeg toe aan startscherm'-functie van Chrome for Android gebruikt en geen adresbalk etc meer hebt, dan is het idd soms vrij handig om de pagina te kunnen verversen, maar dat is niet iets wat wij zouden moeten oplossen...

• pimvullers
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:08
De 'voeg toe aan start scherm' -functie is inderdaad wat ik gebruik. Dit maakt de pagina vrijwel een app, en snel toegankelijk. Helaas heeft dit dus ook enkele nadelen.

Bedankt voor jullie reacties.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Ik denk dat de breinen bij Google het ook doorhebben dat het niet praktisch is en ze aan een goede oplossing werken :p

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Daarnaast als het je echt om de headlines gaat en je twee minuten te lang vind hoef je dit natuurlijk niet via het menu te doen maar kun je simpelweg op het tweakers logo tappen om weer terug te gaan naar de frontpage (wat effectief natuurlijk ook een refresh is).

[ Voor 6% gewijzigd door Inspector op 23-01-2014 14:14 ]

Pagina: 1