Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

acer 7530G labtop¨valt uit

Pagina: 1
Acties:

• eenhoorn50
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-04-2023
Hallo, sinds kort valt mijn labtop bij het spelen van een game telkens uit, als ik de hele dag erachter werk met office en mails en facebook dan gebeurt er niets,alleen bij het spelen van een internet game. en dit gebeurt bij alle internet games. wat kan hier aan de hand zijn= :(

• r6turboextreme
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-11 19:38
Deze acers raken vaak oververhit. Ik raad je aan de ventilator schoon te maken met een busje perslucht.

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Laptops worden vaak bij overbelasting snel te heet. De hardware in een laptop (Bij een desktop trouwens ook hoor ) is zo ingesteld dat als de laptop over een bepaald punt heen gaat (Meestal 100C) hij zich automatisch uitgeschakeld. Dit om eventuele schade aan de hardware van de laptop te voorkomen. Als je wilt weten hoe heet je laptop is kan je een programma HWMonitor van CPUID downloaden. Volledig gratis en hier wordt mooi weergegeven hoe heet je laptop wordt. Geef ons een aantal van je temparaturen als je wilt :). Verder is een laptop koeler een goede oplossing. Zoek in de pricewatch voor een goeie!
Ook kan je bedenken of het wel een goede idee is om op een niet workstation/game laptop te gamen. Ze zijn hier simpelweg niet voor gemaakt en niet krachtig genoeg voor.

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-11 01:04

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Staat de laptop wel op een bureau/vlakke ondergrond? Als je een laptop op een bed o.i.d. zet kan dit er voor zorgen dat hij de lucht niet goed aan kan zuigen met oververhitting tot gevolg.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:12
Welkom hier op GoT :w

Met name als je de lader aangesloten hebt, kan een laptop snel (te) heet worden. Zoals TVH7 al zegt, zit er een berscherming ingebouwd in computers, zodat deze zichzelf uitschakelt bij oververhitting. Monitor dus even je temperatuur en zorg ervoor dat de koelgaten vrij zijn - zowel van stof als dingen die ervoor hangen/staan.