Beste Tweakers,
Na een lange tijd op een zéer ondermaats systeem te hebben gewerkt vind ik het eindelijk tijd om eens over te stappen richting een fatsoenlijke pc. Laat ik hier nou echter niet zo'n held in zijn...
Met de hulp van twee vrienden die dat wél hebben, heb ik een voorlopige lijst opgesteld, et voila:
Daarnaast heb ik nog een vraag m.b.t het toekomstige gebruik van het systeem. Hierbij wil ik graag, net als één van die vrienden, de mogelijkheid om meerdere games tegelijk te draaien (+ eventueel een aantal bots te runnen
). Er werd mij nogmaals verzekerd dat dit waarschijnlijk wel moest lukken, maar extra vragen kan nooit kwaad...
Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen, alvast bedankt!
Gr. Mike
Na een lange tijd op een zéer ondermaats systeem te hebben gewerkt vind ik het eindelijk tijd om eens over te stappen richting een fatsoenlijke pc. Laat ik hier nou echter niet zo'n held in zijn...
Met de hulp van twee vrienden die dat wél hebben, heb ik een voorlopige lijst opgesteld, et voila:
- Intel Core i5 4670K Boxed
- MSI B85-G41 PC Mate
- MSI N760 HAWK
- Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
- Cooler Master HAF932 Advanced
- Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
- Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU
- Samsung SH-224BB Zwart
- Seasonic M12II 520W
- Samsung 840 EVO 250GB
Daarnaast heb ik nog een vraag m.b.t het toekomstige gebruik van het systeem. Hierbij wil ik graag, net als één van die vrienden, de mogelijkheid om meerdere games tegelijk te draaien (+ eventueel een aantal bots te runnen
Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen, alvast bedankt!
Gr. Mike