Hallo tweakers,
Ik heb jullie hulp nodig omdat ik zeker wil zijn van mijn zaak voordat ik aankopen doen, en ik heb er totaal geen verstand van.
Ik wil de volgende 5.1 Speaker set kopen van Logitech, de Logitech Z506. pricewatch: Logitech Z506
Ik wil deze gebruiken voor mijn PC en Ps4, nou wil ik weten of ik deze wel kan gebruiken. En dan ook ervoor zorgen dat alle speakers gaan werken.
Dit is de achterkant van de speaker
Dit is de achterkant van mijn pc
Dit is de achterkant van de Ps4
En tot slot de achterkant van mijn monitor
Op dit moment heb ik een 2.1 setje, voor de ps4 stop ik de 3.5mm groene jack in mijn monitor.
Zo krijg ik er geluid uit tijdens het spelen op mijn ps4.
Voor de pc stop ik de 3.5mm jack gewoon in de pc en alles werkt.
Maar hoe gaat dat wanneer ik een 5.1 set koop?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle speakers gaan werken als ik het aansluit op mijn pc en mijn ps4.
Ik kan wel de 3.5mm jack weer achter mijn monitor pluggen, maar dan krijg ik alle speakers niet aan de praat? Toch?
En hoe is dat bij m'n pc? Als ik het erin stop gaan alle speakers dan werken?
De ps4 heeft alleen optical out...is er een manier om de speakers aan de ps4 te koppelen via de optical out.?
Nogmaals ik heb er echt geen verstand van, als jullie me kunnen helpen bij het beantwoorden en tips geven over hoe het kan en of het uberhaupt kan maken jullie me heel gelukkig.
Google was helaas niet mijn beste vriend
ALVAST BEDANKT !
Ik heb jullie hulp nodig omdat ik zeker wil zijn van mijn zaak voordat ik aankopen doen, en ik heb er totaal geen verstand van.
Ik wil de volgende 5.1 Speaker set kopen van Logitech, de Logitech Z506. pricewatch: Logitech Z506
Ik wil deze gebruiken voor mijn PC en Ps4, nou wil ik weten of ik deze wel kan gebruiken. En dan ook ervoor zorgen dat alle speakers gaan werken.
Dit is de achterkant van de speaker

Dit is de achterkant van mijn pc

Dit is de achterkant van de Ps4

En tot slot de achterkant van mijn monitor

Op dit moment heb ik een 2.1 setje, voor de ps4 stop ik de 3.5mm groene jack in mijn monitor.
Zo krijg ik er geluid uit tijdens het spelen op mijn ps4.
Voor de pc stop ik de 3.5mm jack gewoon in de pc en alles werkt.
Maar hoe gaat dat wanneer ik een 5.1 set koop?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle speakers gaan werken als ik het aansluit op mijn pc en mijn ps4.
Ik kan wel de 3.5mm jack weer achter mijn monitor pluggen, maar dan krijg ik alle speakers niet aan de praat? Toch?
En hoe is dat bij m'n pc? Als ik het erin stop gaan alle speakers dan werken?
De ps4 heeft alleen optical out...is er een manier om de speakers aan de ps4 te koppelen via de optical out.?
Nogmaals ik heb er echt geen verstand van, als jullie me kunnen helpen bij het beantwoorden en tips geven over hoe het kan en of het uberhaupt kan maken jullie me heel gelukkig.
Google was helaas niet mijn beste vriend
ALVAST BEDANKT !
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2