Beste
Ik zit met een raadsel hopelijk kunnen jullie mij helpen/oplossen
ik heb op een raadselachtige manier mn browser zo ver te krijgen dat als ik een nieuwe tabblad open dat hij naar de zoekmachine van bing gaat (conduit nogwattes) zonder dat het in een url erboven staat.
nu had ik voor deze onzin een mooie "lege"tabblad met de standaard chrome dingen meest bezochte website in vierkante vakjes en daarboven je favorieten.
die heb ik nu dus niet meer.
dus ik begon te kijken hoe ik die terug zou kunnen krijg
helaas zit ik in chrome versie 32.0.1700.76 m en staat er daardoor geen tabblad opties/instellingen meer in
mijn vraag:
hoe kan ik van die onzin website afkomen
en terug gaan naar mn normale meestbezochte websites met mn favorieten er boven
(ik ben geen bing hater maar ik vind het gewoon niet leuk als er iets wordt opgedrongen zonder dat ik erom gevraagd heb)
Ik zit met een raadsel hopelijk kunnen jullie mij helpen/oplossen
ik heb op een raadselachtige manier mn browser zo ver te krijgen dat als ik een nieuwe tabblad open dat hij naar de zoekmachine van bing gaat (conduit nogwattes) zonder dat het in een url erboven staat.
nu had ik voor deze onzin een mooie "lege"tabblad met de standaard chrome dingen meest bezochte website in vierkante vakjes en daarboven je favorieten.
die heb ik nu dus niet meer.
dus ik begon te kijken hoe ik die terug zou kunnen krijg
helaas zit ik in chrome versie 32.0.1700.76 m en staat er daardoor geen tabblad opties/instellingen meer in
mijn vraag:
hoe kan ik van die onzin website afkomen
en terug gaan naar mn normale meestbezochte websites met mn favorieten er boven
(ik ben geen bing hater maar ik vind het gewoon niet leuk als er iets wordt opgedrongen zonder dat ik erom gevraagd heb)