Hoi,
Onlangs een Toyota Yaris uit 2001 gekocht. Nu zit daar nog een tapedeck in
die ik graag wil vervangen voor een mooie Alpine headunit.
Maar ik kom er niet helemaal uit wat ik nodig heb daarvoor. De situatie op dit moment is dit (niet mijn foto, wel exact zelfde dashboard).
Ik heb al even gezocht op internet, en volgens mij zijn er twee opties:
En heb je voor de antennekabel ook een verloopkabel/stekker nodig? Zo'n Toyota > ISO verloopstekker heb ik al (6 euro via eBay).
Onlangs een Toyota Yaris uit 2001 gekocht. Nu zit daar nog een tapedeck in
Maar ik kom er niet helemaal uit wat ik nodig heb daarvoor. De situatie op dit moment is dit (niet mijn foto, wel exact zelfde dashboard).
Ik heb al even gezocht op internet, en volgens mij zijn er twee opties:
- Hele onderste gedeelte eruit halen zodat je een ruimte van 2DIN hebt, waar je dan een 1DIN bakje in zet, en een 1DIN ruimte hebt voor je radio. Bij deze oplossing vraag ik me echter af waar je radio aan vast zit? Hij heeft alleen dat voorste paneel als houvast volgens mij?
- Het huidige bakje eruit halen, en daar een radio in. Ik weet echter niet zeker of dit wel past. En waar haal je zo'n bakje? Want die kan ik niet vinden op internet. Of kan ik gewoon dat huidige bakje eruit halen, en in die ruimte past m'n radio dan?
En heb je voor de antennekabel ook een verloopkabel/stekker nodig? Zo'n Toyota > ISO verloopstekker heb ik al (6 euro via eBay).