Ik probeer de tv vandaag aan te doen via de schakelaar maar ik hoor alleen een soort van elektriciteit schokje verder niets.
Tv is gekocht 11/2011.
Het betreft het model uit 2010:
46PFL7605H/12
1200 euro voor neergeteld toen.
Philips gebeld: ja mogelijk willen we je toch in de garantie opnemen als het defect bij ons bekend is...
Mooi! Ik bel vandaag voor een afspraak bij E-Care.
Je moet maximaal 170 euro ophoesten voor de tv.
WTF just happend ?
Ik heb al 30 jaar Philips (elke keer nieuwe modellen) maar die oude doen het allemaal nog.
Vorige keer zelfde gezeik met de Philips soundbar, is gerepareerd (precies met zelfde fout terug gekomen).
Is dit de kwaliteit van Philips nu ? Van service verwacht ik niets meer maar zo te zien is de kwaliteit ook echt achteruit gegaan.
Iemand een goedkopere oplossing ? Ik koop hierna geen Philips meer in iedergeval
Tv is gekocht 11/2011.
Het betreft het model uit 2010:
46PFL7605H/12
1200 euro voor neergeteld toen.
Philips gebeld: ja mogelijk willen we je toch in de garantie opnemen als het defect bij ons bekend is...
Mooi! Ik bel vandaag voor een afspraak bij E-Care.
Je moet maximaal 170 euro ophoesten voor de tv.
WTF just happend ?
Ik heb al 30 jaar Philips (elke keer nieuwe modellen) maar die oude doen het allemaal nog.
Vorige keer zelfde gezeik met de Philips soundbar, is gerepareerd (precies met zelfde fout terug gekomen).
Is dit de kwaliteit van Philips nu ? Van service verwacht ik niets meer maar zo te zien is de kwaliteit ook echt achteruit gegaan.
Iemand een goedkopere oplossing ? Ik koop hierna geen Philips meer in iedergeval