Beste Tweakervrienden,
Allereerst bedankt voor het help met het samenstellen van mijn huidige game pc.
Het volgende project wordt een HTPC om bij me tv neer te zetten om voornamelijk films af te spelen en een snes emulator te draaien.
Dit zijn de vereisten:
- Geen MSI of ASrock moederbord (deze 2 merken heb ik voor me vorige builds gebruikt en ben nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij een ander merk)
- HDMI out
- 1080p films probleemloos afspelen
-kleine kast
-hoeft geen opslag te hebben dit zal allemaal via een usb stick van me pc komen of via netwerk gestreamed worden.
-zuinig
-stil
Ik heb het volgende samen gestelt, de keuzes zijn voornamelijk bang voor buck en het moederbord omdat ik graag eens Gigabyte wil proberen.
Ik heb het volgende bijelkaar gesprokkelt. Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt!
Allereerst bedankt voor het help met het samenstellen van mijn huidige game pc.
Het volgende project wordt een HTPC om bij me tv neer te zetten om voornamelijk films af te spelen en een snes emulator te draaien.
Dit zijn de vereisten:
- Geen MSI of ASrock moederbord (deze 2 merken heb ik voor me vorige builds gebruikt en ben nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij een ander merk)
- HDMI out
- 1080p films probleemloos afspelen
-kleine kast
-hoeft geen opslag te hebben dit zal allemaal via een usb stick van me pc komen of via netwerk gestreamed worden.
-zuinig
-stil
Ik heb het volgende samen gestelt, de keuzes zijn voornamelijk bang voor buck en het moederbord omdat ik graag eens Gigabyte wil proberen.
Ik heb het volgende bijelkaar gesprokkelt. Zie ik iets over het hoofd?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Boxed | € 52,04 | € 52,04 |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-HD3 | € 48,70 | € 48,70 |
| 1 | Cooler Master Elite 120 Advanced Zwart | € 38,08 | € 38,08 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 360Watt | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 66,84 | € 66,84 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 311,61 | |
Alvast bedankt!