Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Receiver voor Boston Acoustics A 25 set.

Pagina: 1
Acties:

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:35
Ik heb nu een Sony 2.1 bluray set, maar ben hier niet tevreden mee.
Ik ben nu van plan om een aparte receiver met 2 luidsprekers te kopen.
Op het forum wordt vaker de Boston Acoustics A 25 aangeraden voor beginners.
Nu zoek ik daar ook een receiver bij, deze moet niet te duur zijn (rond de 200 euro).
ARC is voor mij belangrijk. Internetfunctie (Radio) is leuk maar niet noodzakelijk.
Welke merk(en) klinken het beste met deze luidsprekers?

• Kevinn1992
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11 08:34
Iedereen heeft een eigen smaak dus je moet er zelf achter komen wat het beste klinkt.. Dus ik zou met je wensen naar een Hifi zaak gaan en daar gaan luisteren.
Zelf ben ik erg tevreden over Denon(heb de AVR-1713 icm met de B&W DM602).
De Denon AVR-X1000 lijkt me wel een goede receiver voor je, heeft ARC en internetradio en je kunt eventueel nog uitbreiden naar 5.1.
Of deze receiver goed klinkt met de BA A25....geen idee!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Wat zijn je toekomstplannen? wil je uitbouwen naar een surround set? of houdt je t op stereo? wil je HDMI aansluitingen etc?

Omdat je aangeeft dat internetradio geen must is, zou je kunnen kijken of je een tweedehands exemplaar, dat qua features wat verouderd is maar uit een hoger segment komt, kunt vinden. Dan heb je voor minder geld misschien meer kwaliteit.

t.a.v. de Bostons: over (geluid)smaak valt niet te twisten. Ik denk wel dat je in 't algemeen mag zeggen dat deze speakers beter zijn dan een standaard sony 2.1 setje! Welke receiver je er dan aanhangt maakt niet heel veel uit, dus met aparte versterker én deze Bostons ga je erop vooruit. Maar kijk vooral naar wat je in de toekomst denk nodig te hebben. Als je naar 5.1 wil en misschien nog internetfunctionaliteiten (airplay etc.) spaar dan nog 100 a 150 door en je krijgt al iets meer keuzemogelijkheid die meer toekomstproof is.