•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn oude systeem upgraden om games te kunnen blijven spelen. Het liefst terwijl er op de 2e monitor nog andere media afgespeeld kan worden. Verder bewerk ik veel fotografie, maar nauwelijks film.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade van maximaal 600 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
GPU: Ati Radeon HD6850
HDD: 2x samsung spinpoint 1TB
ATX-kast: Coolermaster Mystique
Voeding: Corsair CX430 (vrij nieuw vanwege onlangs geplofte voeding)
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, SSD, MOBO, RAM
Het liefst zou ik voor dit bedrag ook nog een 1080p beeldscherm erbij hebben. Rond de 23inch
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Qua CPU ben ik redelijke intel gebonden. Geen goede reden behalve dat ik nooit problemen gehad heb.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst niet teveel herrie, maar aangezien ik in het begin niet ga overclocken denk ik dat ik het vanwege het bestedingsbedrag in eerste geval zal houden bij de stock-cooler.
•Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan out of the box the overclocken. Mijn huidige PC heb ik wel overgeclocked om er meer uit te persen. Dat ben ik in de toekomst ook met m'n nieuwe pc van plan.
Huidige config:
CPU intel core 2 duo E6600
MOBO: asus P5N32-e SLI (680i nvidia chipset)
RAM: OCZ 4 gig
+zie componenten die ik graag meeneem
Mijn wenslijst nu is de volgende, maar zou graag onder de 600 euro uitkomen zonder al teveel in performance in te moeten boeten.
Ik wil graag mijn oude systeem upgraden om games te kunnen blijven spelen. Het liefst terwijl er op de 2e monitor nog andere media afgespeeld kan worden. Verder bewerk ik veel fotografie, maar nauwelijks film.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade van maximaal 600 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
GPU: Ati Radeon HD6850
HDD: 2x samsung spinpoint 1TB
ATX-kast: Coolermaster Mystique
Voeding: Corsair CX430 (vrij nieuw vanwege onlangs geplofte voeding)
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, SSD, MOBO, RAM
Het liefst zou ik voor dit bedrag ook nog een 1080p beeldscherm erbij hebben. Rond de 23inch
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Qua CPU ben ik redelijke intel gebonden. Geen goede reden behalve dat ik nooit problemen gehad heb.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst niet teveel herrie, maar aangezien ik in het begin niet ga overclocken denk ik dat ik het vanwege het bestedingsbedrag in eerste geval zal houden bij de stock-cooler.
•Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan out of the box the overclocken. Mijn huidige PC heb ik wel overgeclocked om er meer uit te persen. Dat ben ik in de toekomst ook met m'n nieuwe pc van plan.
Huidige config:
CPU intel core 2 duo E6600
MOBO: asus P5N32-e SLI (680i nvidia chipset)
RAM: OCZ 4 gig
+zie componenten die ik graag meeneem
Mijn wenslijst nu is de volgende, maar zou graag onder de 600 euro uitkomen zonder al teveel in performance in te moeten boeten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Asus Z87-A | € 115,90 | € 115,90 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 175,39 | € 175,39 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,97 | € 140,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 687,16 | |
[ Voor 94% gewijzigd door Roondar op 22-01-2014 18:01 . Reden: Huidige 3D kaart aangepast ]