Toon posts:

LinkedIn contacten stroomlijnen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn LinkedIn contacten groeien snel. Ik wil niet dat ik mijn contacten tweemaal of vaker via groepen benader om te linken.

Mijn contactenlijst is simpel te exporteren naar csv.
Dus op de 16e heb ik dat gedaan en vandaag op de 21e weer. Nu heb ik ruim 300 contacten meer.

Via LinkedIn groepen nodig ik bekenden uit. Maar die zitten soms bij meerdere groepen.
Hoe kan ik overzicht houden wie welke uitnodiging heeft gehad en hoe voorkom ik dat ik bepaalde mensen 2x of vaker uitnodig? In linkedin is dit volgens mij niet mogelijk.

Ik werk graag met open-office op macbook pro.
Het mooiste zou zijn dat als ik iemand uitnodig, dat ik de melding krijg dat hij al eerder is uitgenodigd.
Wie heeft er een goed id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 16:19
De manier waarop je mensen uitnodigt aanpassen. Het feit dat je vergeet wie je al hebt uitgenodigd geeft aan dat je ze geen persoonlijke uitnodiging stuurt en geen serieuze relatie met ze hebt. Vergelijk het met een dame uitnodigen voor een etentje en vergeten dat ze je al 3x hebt afgewezen, of een klant 3x opbellen voor acquisitie en vergeten dat ie nee zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:13
Ben ik blij dat jij mijn contactgegevens niet hebt. ;)

Maar kun voor je open-office niet een linkedinplugin installeren oid? Of maak zelf een veld in je contactgegevens van het linkedin-adres van je relatie en nog een veld waarin je aangeeft of je hem al hebt.

Ik denk trouwens dat ze hier je probleem oplossen: http://www.dummies.com/ho...tations-on-linkedin0.html