Hallo tweakers,
Ik ben van plan misschien binnenkort een gaming pc aan te schaffen.
Mijn budget hiervoor is ongeveer 1600 euro inclusief windows, muis, toetsenbord en monitor.
Mocht ik voor wat extra geld een veel beter systeem hebben dan ben ik wel bereidt wat extra te betalen.
Ook mijn wenslijst kost wat meer.
Ik ga het systeem voornamelijk gebruiken voor gamen.
Verder gebruik ik hem ook voor films bekijken, muziek luisteren en af en toe wat video en foto bewerking.
Als cpu wil ik het liefst een intel tenzij men mij kan overtuigen dat amd beter is, verder geen sterke voorkeuren.
Ik wil wel graag dat het systeem redelijk koel blijft en dat het geen enorm kabaal maakt, wat geluid is niet erg maar het moet niet teveel worden.
Verder wil ik in de toekomst misschien nog gaan overclocken maar hier heb ik nog geen ervaring mee.
Wat ik van jullie wil weten is waar ik geld aan kan besparen, waar ik juist meer aan uit moet geven, of iets over- of underkill is, of ik iets misschien beter voor een andere kan vervangen en alle andere tips zijn ook welkom.
Met vriendelijke groet
Ik ben van plan misschien binnenkort een gaming pc aan te schaffen.
Mijn budget hiervoor is ongeveer 1600 euro inclusief windows, muis, toetsenbord en monitor.
Mocht ik voor wat extra geld een veel beter systeem hebben dan ben ik wel bereidt wat extra te betalen.
Ook mijn wenslijst kost wat meer.
Ik ga het systeem voornamelijk gebruiken voor gamen.
Verder gebruik ik hem ook voor films bekijken, muziek luisteren en af en toe wat video en foto bewerking.
Als cpu wil ik het liefst een intel tenzij men mij kan overtuigen dat amd beter is, verder geen sterke voorkeuren.
Ik wil wel graag dat het systeem redelijk koel blijft en dat het geen enorm kabaal maakt, wat geluid is niet erg maar het moet niet teveel worden.
Verder wil ik in de toekomst misschien nog gaan overclocken maar hier heb ik nog geen ervaring mee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 279,90 | € 279,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,85 | € 125,85 |
| 1 | Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 TRI-X | € 510,- | € 510,- |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2212HM Zwart | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 35,40 | € 35,40 |
| 1 | Steelseries Qck | € 6,90 | € 6,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 123,90 | € 123,90 |
| 1 | Corsair RM750 | € 104,30 | € 104,30 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,97 | € 140,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.802,67 | |
Wat ik van jullie wil weten is waar ik geld aan kan besparen, waar ik juist meer aan uit moet geven, of iets over- of underkill is, of ik iets misschien beter voor een andere kan vervangen en alle andere tips zijn ook welkom.
Met vriendelijke groet