windows 8.1 doet raar!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bohdysatva
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-12-2024
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem waarvan ik hoop dat jullie mij er bij kunnen helpen.

Het volgende is er aan de hand. Mijn nicht heeft vandaag een Acer laptop gekocht met Windows 8.1 erop.
Zodra ze de letter w of s indrukt krijgt ze een app ipv de bijbehorende letter :S
De andere letters doen het wel gewoon.

Iemand een idee hoe dit probleem te tackelen?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de shift of CTRL niet "vast" waardoor ze per ongeluk shift-w indrukt zonder het door te hebben? (of de fn-toets, of ALT, of CTRL, of...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bohdysatva
In ieder geval bedankt voor je supersnelle reactie.. ik ga de tips aan haar doorgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:22
Je zal toch iets meer informatie moeten geven. Als je op het startscherm op W drukt gaat Windows 8 een zoekopdracht uitvoeren. Druk je op W op het app-scherm dan krijg je inderdaad alle apps te zien waar een W in voorkomt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistiaantje
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Als je op deze lijst kijkt kan je misschien even zien welke app erop gestart wordt bij welke sneltoets en dan kan je die toetsen op het toetsenbord van de laptop bekijken of het probleem zich daar bevind. :)

Life is too short to drink bad whisky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bohdysatva
@Ramon, ook in de zoekbalk van Google springt hij meteen naar Instellingen als ik het goed heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bohdysatva
bij indrukken van w gaat de laptop naar instellingen en bij de s gaat ie over in hoofdletters en begint weer vooraan de regel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:22
Klinkt als een defect toetsenbord, ik zou de laptop lekker omruilen voor een nieuw exemplaar.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1