Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Marty552
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07 11:08
Beste Tweakers,

Mijn Samsung Galaxy S Advance is hard bricked. Ik vroeg mij af hoe ik nou verder moet? Ik woon vlak bij Arnhem. Ik ben al een aantal gsm winkels in geweest om te vragen of zij mijn mobiel konden repareren. Helaas snapte niemand wat er aan de hand was (ik dus wel). Ik heb m anderhalf jaar geleden online gekocht, simlockvrij. Wat kan ik verder doen?

Alvast bedankt!
Groeten Martijn

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Heb je nog downloadmode?

:)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
Als eerste Martijn, groeten is op GoT niet nodig.
Ten tweede, als je toestel echt hard bricked is zoals je beweert, dan kan je er echt helemaal niks meer mee. Dus dan wordt het of weg gooien of laten repareren en zullen de kosten voor jezelf zijn waarschijnlijk.

Echter ik vermoed dat je toestel soft bricked is. Hoe je dit kan oplossen verschilt per toestel. Wellicht dat je er iets op het forum van XDA over kan vinden.

Om je post compleet te maken is het ook handig om te vertellen wat je gedaan hebt waardoor hij (soft) bricked is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Marty552
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07 11:08
Nou ik wilde mijn mobiel rooten. Dat is niet zo'n probleem maar de clockworkmod werkte op een of andere manier niet en trwp recovery ook niet.

Ik heb tijdens het installeren zeker wat fout gedaan. Maar hierdoor kon ik niet meer in recovery mode, dus ging ik in download modus. Hier probeerde ik het een en het ander maar langs het Samsung start screen kwam ik niet.

Daarom wilde ik met Odin de original stock rom installeren. Helaas had ik de GT-I9070 gedownload en geïnstalleerd in plaats van de GT-I9070P (ik heb de NFC versie). Nu doet hij helemaal niks meer, letterlijk niks.

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 18:03
Als je de verkeerde ROM geflashed hebt dan kan je nog proberen een USB jig te kopen of zelf te maken. http://www.xda-developers...g-usb-jig-build-your-own/

Mocht je dat niet willen dan zal je hem moeten laten repareren maar ik betwijfel of dat financieel interessant is met dat toestel.

• RuthRosanne
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
ik zit met een soortgelijk probleem met mijn s2.
ik ben ook bang dat de reparatiekosten het niet waard zijn, maar zou toch graag weten hoeveel het precies kost. helaas zeggen de paar winkels waar ik ben langs gegaan alleen reparaties aan bijvoorbeeld een kapot scherm te doen. vandaar mijn vraag: weet iemand een goede plek om hiervoor een offerte aan te vragen?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Als je een jig wil hebben, stuur mij even een pm.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
RuthRosanne schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:11:
ik zit met een soortgelijk probleem met mijn s2.
ik ben ook bang dat de reparatiekosten het niet waard zijn, maar zou toch graag weten hoeveel het precies kost. helaas zeggen de paar winkels waar ik ben langs gegaan alleen reparaties aan bijvoorbeeld een kapot scherm te doen. vandaar mijn vraag: weet iemand een goede plek om hiervoor een offerte aan te vragen?
Het is niet erg handig om andermans topic te kicken, al is het natuurlijk goed dat je eerst de zoekfunctie hebt gebruikt ;)

Ik zou als eerste even contact opnemen met Samsung zelf, en als je er niet uitkomt denk ik dat je het beste terechtkan in Shopping Forum. Dit topic doe ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.