Hallo allemaal,
Ik heb een speciaal gevalletje, ik wil een nieuwe game computer, ik heb al een aantal onderdelen, en ik kan 50% korting krijgen op al het spul van Corsair!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, spellen zoals League of Legends, Tera, Call of Duty Ghosts, ook gewoon standaard dingen zoals films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 500 exclusief videokaart, SSD en harde schijf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb al een toetsenbord, muis, monitor, SSD (Crucial M4 128GB) en een videokaart(MSI R9 270)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
CORSAIR! Ik krijg 50% korting op alles van Corsair, dit zal je ook wel zien aan mijn lijstje. Ik krijg deze korting omdat mijn vriends vader manager is bij Corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag een casemod met verlichting, blauw ofzo, ik weet alleen niet zo goed wat ik dan moet nemen en hoe moet ik deze voeden? via een PCI-E? Molex?
Ook wil ik graag een witte kast, of een zwarte kast met dat ik weet niet hoe dat materiaal heet voorkantje, voorbeeld: pricewatch: Corsair Obsidian 750D
Ga je overklokken?
JA! Videokaart en processor (Videokaart is niet zo moeilijk met MSI AB), processor OC'en ben ik wel nieuw mee.
Zelf had ik dit lijstje bij elkaar gesprokkeld, bedenk wel dat alles van corsair 50% korting is.
Ik weet ook niet zo goed of ik nou liever AMD of Intel heb.
Ik hoor 't graag van jullie!
Ik heb een speciaal gevalletje, ik wil een nieuwe game computer, ik heb al een aantal onderdelen, en ik kan 50% korting krijgen op al het spul van Corsair!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, spellen zoals League of Legends, Tera, Call of Duty Ghosts, ook gewoon standaard dingen zoals films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 500 exclusief videokaart, SSD en harde schijf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb al een toetsenbord, muis, monitor, SSD (Crucial M4 128GB) en een videokaart(MSI R9 270)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
CORSAIR! Ik krijg 50% korting op alles van Corsair, dit zal je ook wel zien aan mijn lijstje. Ik krijg deze korting omdat mijn vriends vader manager is bij Corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag een casemod met verlichting, blauw ofzo, ik weet alleen niet zo goed wat ik dan moet nemen en hoe moet ik deze voeden? via een PCI-E? Molex?
Ook wil ik graag een witte kast, of een zwarte kast met dat ik weet niet hoe dat materiaal heet voorkantje, voorbeeld: pricewatch: Corsair Obsidian 750D
Ga je overklokken?
JA! Videokaart en processor (Videokaart is niet zo moeilijk met MSI AB), processor OC'en ben ik wel nieuw mee.
Zelf had ik dit lijstje bij elkaar gesprokkeld, bedenk wel dat alles van corsair 50% korting is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 131,- | € 131,- |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 167,98 | € 167,98 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 63,04 | € 63,04 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,85 | € 125,85 |
| 1 | MSI R9 270 2GB GAMING | € 155,99 | € 155,99 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 132,89 | € 132,89 |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 80,90 | € 80,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 73,35 | € 73,35 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 111,32 | € 111,32 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.115,22 | |
Ik weet ook niet zo goed of ik nou liever AMD of Intel heb.
Ik hoor 't graag van jullie!