Toon posts:

Youtube streamen van iPad/iPhone naar Sony Bravia

Pagina: 1
Acties:
  • 8.617 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Forumleden,

Ik beschik over een iPhone/iPad en een Sony Bravia KDL40 en ik zou graag via deze iPhone/iPad volledige YouTube-afspeellijsten (!) streamen naar de luidsprekers van mijn televisie.

Via welke app lukt dit het best?

Kan dit vlot werken of raden jullie mij aan om de iPad met een kabel op de televisie aan te sluiten?

Alvast bedankt!

Filiberke

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

- Welke KDL-40?
- Wat voor mogelijkheden biedt die TV om streams te ontvangen? (airplay ondersteuning? DLNA client?)

- Zit er geen youtube app op de TV?
- Alternatief: koop een AppleTV

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Zelf heb ik een F7000 van Samsung waar ik de Youtube applicatie op geïnstalleerd heb. Hier kan je vervolgens een apparaat koppelen (via WiFi) en dan kan je zoeken met je tel, afspeellijsten maken, etc. Je TV speelt het af en pakt de audio bron welke jij geselecteerd hebt op je TV.

Dit werkt erg vlot en is zéér gemakkelijk te bedienen, je dient hiervoor echter wel een SmartTV te hebben.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Topicstarter
Mijn televisie is een KDL40NX720.

http://www.sony.be/lang/nl/product/tv-102-40-lcd/kdl-40nx720

Is dat een 'SmartTV'?
Ik ben op zoek naar een vlot werkende oplossing zonder dat ik extra hardware moet aankopen...

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Als ik op de link heel iets naar beneden scroll zie ik rechts (het tweede plaatje in de kolom) meteen al een Youtube logo dus ga ervan uit dat je hier gewoon de applicatie op kan installeren.

Bij Sony heet het dacht ik Internet TV. Zoek dit even op, op je afstandbediening, en je kan streamen.

edit: Op de site staat het volgende:
Maak je TV persoonlijk

Met meer dan 20 kanalen is er op Sony Entertainment Network altijd wel iets te zien wat je interesse heeft. Denk aan websites zoals YouTube™ of gemiste nieuws- en sportprogramma’s van VTMNOS en uw andere favoriete tv-zenders. Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om de programma’s te bekijken die je wilt, wanneer je wilt!

Op Sony Entertainment Network kun je rechtstreeks apps op je tv-scherm downloaden. Hiermee krijg je direct toegang tot allerlei online diensten, zoals Skype en Facebook. Je kunt zelfs je Twitter account blijven volgen, gewoon terwijl je tv kijkt!

[ Voor 53% gewijzigd door Famous op 21-01-2014 17:15 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-02 23:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Beste Filiberke,

Op dit moment heb je 3 topica lopen die te maken hebben met hetzelfde onderwerp. Dat valt onder crossposten. Daarnaast kunnen we weinig van je eigen inzet terugvinden (vooronderzoek) in je de topicstart.

Kortom, de topicstart voldoet niet aan de eisen uit de Quickstart in Het algemeen beleid .

Ik wil je vragen deze nog eens door te lezen en het opnieuw te proberen. Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.