Hallo,
Ik ben van plan Binnenkort een Game-PC te gaan kopen. Nou is dit de allereerste PC die ik ooit heb samengesteld en wat ik heb zijn voornamelijk componenten uit andere lijstjes van het forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil dus voornamelijk Gamen, een game zoals BF4. Natuurlijk ook gewone zaken zoals internetten maar dat zal geen probleem zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tegen de 900 euro vindt ik een mooie prijs, 1000 is een echt maximum. Deze prijzen zijn dan inclusief monitor en alle andere onderdelen die in de RML staan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb op dit moment een laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles in de RML in principe. Nu zit ik alleen te twijfelen over de mogelijkheden voor videokaarten en welke het beste past in het soort systeem dat ik heb. Zo zou ik ook de SSD weg kunnen laten en dat geld stoppen in een upgrade voor de GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet per se. Ik neig toch meer naar een Intel systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee. Een stille pc is natuurlijk altijd leuk maar absoluut geen vereiste.
Ik ben van plan Binnenkort een Game-PC te gaan kopen. Nou is dit de allereerste PC die ik ooit heb samengesteld en wat ik heb zijn voornamelijk componenten uit andere lijstjes van het forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil dus voornamelijk Gamen, een game zoals BF4. Natuurlijk ook gewone zaken zoals internetten maar dat zal geen probleem zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tegen de 900 euro vindt ik een mooie prijs, 1000 is een echt maximum. Deze prijzen zijn dan inclusief monitor en alle andere onderdelen die in de RML staan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb op dit moment een laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles in de RML in principe. Nu zit ik alleen te twijfelen over de mogelijkheden voor videokaarten en welke het beste past in het soort systeem dat ik heb. Zo zou ik ook de SSD weg kunnen laten en dat geld stoppen in een upgrade voor de GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet per se. Ik neig toch meer naar een Intel systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee. Een stille pc is natuurlijk altijd leuk maar absoluut geen vereiste.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 187,37 | € 187,37 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 66,10 | € 66,10 |
| 1 | MSI R9 270X GAMING 2G | € 172,95 | € 172,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 31,16 | € 31,16 |
| 1 | Asus VN247H Zwart | € 164,65 | € 164,65 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Lite-On IHOS104-32 (4x, SATA-300, dual-layer, Zwart) | € 30,61 | € 30,61 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 42,99 | € 42,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 76,89 | € 76,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 876,67 | |