Goedemiddag,
ik ben op zoek naar een mediaplayer voor op mijn slaapkamer.
Doel is voornamelijk op uitzending gemist te kijken aangezien UPC hier tegenwoordig geld voor rekent.
Daarnaast zou het prettig zijn om bv. films vanaf mijn NAS te kunnen bekijken.
Ik wil het apparaat kunnen bedienen met een afstandsbediening en hiermee dus ook (zonder toetsenbord) uitzending gemist/rtlgemist kunnen starten.
Daarnaast zou het fijn zijn als apparaat klein en compact is omdat deze hoog op een plankje komt te staan.
Ik heb op de slaapkamer een coax-aansluiting en daarnaast kan mijn wifi-signaal deze kamer ook bereiken.
Mijn televisie heeft een HDMI-ingang.
Welk systeem is voor bovenstaande "out of the box" geschikt voor een schappelijke prijs en goed werkend?
Zelf kom ik tot op heden uit op 2 systemen :
IconBit XDS1003D en IconBit Toucan W
Beide draaien op Android...dus je hebt altijd veel apps beschikbaar.
Weet alleen niet of android 2.3 de laatste versies van uitzending gemist kunnen draaien?
Alvast Bedankt
ik ben op zoek naar een mediaplayer voor op mijn slaapkamer.
Doel is voornamelijk op uitzending gemist te kijken aangezien UPC hier tegenwoordig geld voor rekent.
Daarnaast zou het prettig zijn om bv. films vanaf mijn NAS te kunnen bekijken.
Ik wil het apparaat kunnen bedienen met een afstandsbediening en hiermee dus ook (zonder toetsenbord) uitzending gemist/rtlgemist kunnen starten.
Daarnaast zou het fijn zijn als apparaat klein en compact is omdat deze hoog op een plankje komt te staan.
Ik heb op de slaapkamer een coax-aansluiting en daarnaast kan mijn wifi-signaal deze kamer ook bereiken.
Mijn televisie heeft een HDMI-ingang.
Welk systeem is voor bovenstaande "out of the box" geschikt voor een schappelijke prijs en goed werkend?
Zelf kom ik tot op heden uit op 2 systemen :
IconBit XDS1003D en IconBit Toucan W
Beide draaien op Android...dus je hebt altijd veel apps beschikbaar.
Weet alleen niet of android 2.3 de laatste versies van uitzending gemist kunnen draaien?
Alvast Bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door pitchdown op 21-01-2014 13:53 ]