Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Betreffende vermogen: meer is zeker niet altijd beter en meer Watt is zeker niet dat het volume hoger is. Zeker in de markt van PC-speakers waar op zeer creatieve manieren wordt gemeten moet je niets van vermogens aantrekken (in de HiFi-wereld ook niet, maar dat terzijde). Wellicht dat onze eisen/standaarden anders liggen, maar voor 50 euro heb je mijn inziens geen set speakers die hard kunnen én op dat volume goed blijven spelen, hoe harder je speelt des te meer vervorming je krijgt namelijk.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Met hard bedoel ik natuurlijk niet zo hard als op een feestje of wat dan ook, gewoon redelijk hard voor mijn eigen kamer die 5 meter breed en 15 meter lang is.S1NN3D schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:38:
Ik denk dat hard gaan niet gelijk op loopt met mooi klinken. En met een budget tot € 50 zul je ook niet veel moeten verwachten. Het lijkt me handiger om of je budget of je eisen of beiden bij te stellen.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Koop een stereo versterker op marktplaats, inclusief twee hifi speakers. Soms worden sets van een versterker en twee speakers aangeboden binnen jouw budget. Blijf wel weg van die complete 5.1 setjes met een subwoofer en 5 kleine satelietjes. Die hebben hetzelfde geluid dan waar jij nu vanaf wilt.
merken voor een versterker binnen het budget: Sony, Denon, Onkyo, Marantz, Pioneer, Yamaha enz. Alles is goed, iig beter dan elk ander pc-setje.
Een ander groot voordeel is dat je meerdere bronnen op de versterker kunt aansluiten.
[ Voor 18% gewijzigd door 107mb op 21-01-2014 16:51 ]
Dan mag je wel een paar flinke zuilen neer zetten met veel vermogen er achter.piqueno11 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:47:
[...]
Met hard bedoel ik natuurlijk niet zo hard als op een feestje of wat dan ook, gewoon redelijk hard voor mijn eigen kamer die 5 meter breed en 15 meter lang is.
Is die kamer echt zo groot of zit je nou te dollen?
Als die kamer echt zo groot is dan is vast wel meer budget voor wat fatsoenlijks toch?
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Het is ongeveer 2 meter breed en 4 meter lang.

Maar die speakerset die je daar noemt heeft mijn moeder ook, dat is niet echt veel soeps. Je vraag is wel heel simpel en gewoon in de pricewatch sorteren op 50 euro max en dan op poplariteit is je vriend:
http://tweakers.net/categ...vVNrFCyMjXSM4XxM_OUrAxqAQ
Hier staan bovenaan wat sets. Deze is bijvoorbeeld prima. pricewatch: Logitech Speakersysteem Z523
Ga anders eens bij de mediamarkt luisteren.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp