iPod Classic 30GB "Koppel niet los" blijft knipperen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 573971

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraagje over mijn iPod Classic. "Koppel niet los" blijft knipperen als ik hem aan de (windows) PC koppel. Vervolgens krijg ik een berichtje dat ik hem handmatig moet uitwerpen, maar als ik dat probeer dan komt de melding dat dit niet kan omdat de iPod door een ander programma in gebruik zou zijn. In taakbeheer van windows wordt echter aangegeven dat er geen enkel ander programma actief is. Ik heb de iPod al een keer gereset op de manier als in de gebruiksaanwijzing omschreven en ik heb ook al een keer via iTunes de iPod zichzelf laten herstellen, maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Ik ben een beetje een digibeet, dus ik hoop dat jullie daarmee in jullie reactie rekening willen houden.

Mvrgr,

Harry :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:59

Domih

Domih.

Hallo,

Heb je al geprobeerd op een andere pc aan te sluiten? Kan zijn dat iets op je PC het blokkeert.

Ik heb je tevens een DM gestuurd, via daar hebben we een wat sneller contact.

Mvg Dominique

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Gebruik van DM lijkt mij niet de bedoeling. Alle informatie hier is wellicht ook nuttig voor andere lezers van dit forum.

@Harry: iTunes zelf is de applicatie welke toegang heeft tot je ipod. Normaal gesproken zal ITunes op de achtergrond beginnen met een synchronisatie tussen je pc en de ipod. Kan het zijn dat itunes nog helemaal niet klaar is op het moment dat jij hem wil uitwerpen?

[ Voor 52% gewijzigd door Sircuri op 29-01-2014 11:00 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry Dominique en Sircuri, voor mijn late reactie, maar na het plaatsen van mijn vraag keek ik iedere keer of er een reactie op gekomen was, maar die bleef uit. Toen heb ik niet meer gekeken tot vandaag dus.

Dominique - Ik heb nog niet geprobeerd om mijn iPod op een andere windows pc te proberen. Ik zal in mijn kennissenkring kijken wie er een windows pc heeft en iTunes gebruikt. Bedankt voor de goede tip.

Sircuri - Lijkt mij sterk dat het synchroniseren zo lang duurt, ik heb hem wel eens een paar uur laten knipperen. Het rare is dat de iPhone wel gewoon synchroniseert binnen een normale tijdsduur.

Met vriendelijke groet,

Harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

Joran

<3 natalee

Ik krijg hetzelfde op mijn ipod 3rd gen 30GB als ik USB ipv firewire gebruik.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
De iPod heeft niet zulke interessante firmware dat ie een bugje heeft en daar door blijft 'knipperen', dit is puur host-side (en dus in dit geval windows). Wat je kan doen is met een programma kijken welke bestanden nog in gebruik zijn.

Dat kan bijvoorbeeld met https://www.google.nl/search?q=windows+list+open+files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
johnkeates schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:31:
De iPod heeft niet zulke interessante firmware dat ie een bugje heeft en daar door blijft 'knipperen', dit is puur host-side (en dus in dit geval windows). Wat je kan doen is met een programma kijken welke bestanden nog in gebruik zijn.

Dat kan bijvoorbeeld met https://www.google.nl/search?q=windows+list+open+files
Ik had al via taakbeheer (ctrl alt del) gekeken of er toevallig nog een ander programma draaide, maar dat bleek niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Joran schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:28:
Ik krijg hetzelfde op mijn ipod 3rd gen 30GB als ik USB ipv firewire gebruik.
Ik heb (volgens mij) geen firewire aansluiting en dus altijd via usb gewerkt.
Pagina: 1