Goedenmorgen Tweakers,
Weer een nieuw jaar en daarbij zou ik graag een nieuwe gaming pc maken.
Met dit systeem zal ik waarschijnlijk veel gamen maar aan de andere kant ook weer normale programma's gebruiken (multi-tasken). Voor de prijs had ik tussen de 650 & 700 euro gedacht en dat ik het voor 15 februari kan samenstellen.
Games dat ik erop zal spelen zijn:
League of Legends
Tomb Raider
Skyrim
-future games..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb geen componenten en randapparatuur dat ik wil mee nemen naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een vriend gevraagd of hij me daarbij kon helpen en hij had een systeem voor mij samengesteld maar mijn vraag is is het wel waard om het te kopen? of zijn er andere componenten dat ik kan gebruiken
AMD AM3+ FX-8320 3.5 GHZ 125W - 151,30 Euro
GIGABYTE 970A DS3P AM3+ 4XDDR3 ATX - 69,60 Euro
KINGSTON DDR3 8GB. PC1600HYPERXBLU - 71,60 Euro
3GO CAJA ATX DEMOLITION 7PCI - 54,90 Euro
COOLER MASTER REFRIG. HYPER 212 EVO INTEL AMD - 30,40 Euro
ASUS GTX650 E 2GD5 2GB DDR5 - 109,70 Euro
TOOQ FUENTE 700W ATX 12V V2.3 - 40,90 Euro
LG.22EA 21.5 IPS LED FULL HD - 157,20 Euro
Totaal: 685,60 Euro
Ik geloof dat sommige componenten een spaanse naam hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zou graag voor AMD gaan, omdat INTEL toch wat prijzig is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Als het voor de prijs kan zou ik een systeem willen dat toch kan overklokken. Daarnaast heb ik geen eisen of wensen voor dit systeem alleen dat hij de current games zonder lag kan spelen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en of jullie nog ideeen hebben.
Met vriendelijke groeten,
Midway
Weer een nieuw jaar en daarbij zou ik graag een nieuwe gaming pc maken.
Met dit systeem zal ik waarschijnlijk veel gamen maar aan de andere kant ook weer normale programma's gebruiken (multi-tasken). Voor de prijs had ik tussen de 650 & 700 euro gedacht en dat ik het voor 15 februari kan samenstellen.
Games dat ik erop zal spelen zijn:
League of Legends
Tomb Raider
Skyrim
-future games..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb geen componenten en randapparatuur dat ik wil mee nemen naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een vriend gevraagd of hij me daarbij kon helpen en hij had een systeem voor mij samengesteld maar mijn vraag is is het wel waard om het te kopen? of zijn er andere componenten dat ik kan gebruiken
AMD AM3+ FX-8320 3.5 GHZ 125W - 151,30 Euro
GIGABYTE 970A DS3P AM3+ 4XDDR3 ATX - 69,60 Euro
KINGSTON DDR3 8GB. PC1600HYPERXBLU - 71,60 Euro
3GO CAJA ATX DEMOLITION 7PCI - 54,90 Euro
COOLER MASTER REFRIG. HYPER 212 EVO INTEL AMD - 30,40 Euro
ASUS GTX650 E 2GD5 2GB DDR5 - 109,70 Euro
TOOQ FUENTE 700W ATX 12V V2.3 - 40,90 Euro
LG.22EA 21.5 IPS LED FULL HD - 157,20 Euro
Totaal: 685,60 Euro
Ik geloof dat sommige componenten een spaanse naam hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zou graag voor AMD gaan, omdat INTEL toch wat prijzig is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Als het voor de prijs kan zou ik een systeem willen dat toch kan overklokken. Daarnaast heb ik geen eisen of wensen voor dit systeem alleen dat hij de current games zonder lag kan spelen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en of jullie nog ideeen hebben.
Met vriendelijke groeten,
Midway