Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Notification software gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Dontwan
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11 23:20
Hallo,

Ik ben op zoek naar een full screen programma dat het volgende kan weergeven:

- Social Media en Gmail notifications
- Het weer
- Laatste nieuws
- evt. RSS feeds

Noem maar op. 8)7

Na flink wat googlen heb ik een paar programma's kunnen vinden maar deze hebben maar enkel 1 functie, bijv. hij geeft alleen maar het nieuws weer. En ik wil niet allemaal verschillende soorten vensters op mijn bureaublad.

Weten jullie misschien een goed programma?

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:45
Misschien Rainmeter, hiermee kun je je desktop volledig customizen, het enige wat je dan nog mist zijn de GMail notifications, maar misschien kun je daar dan een Chrome of Firefox extensie voor gebruiken?

Verwijderd

Windows 8 Metro interface? :)

Wat is je doel, moet het scherm in een wachtruimte komen etc. wat is de achtergrond van je vraag.

• Dontwan
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:50:
Windows 8 Metro interface? :)

Wat is je doel, moet het scherm in een wachtruimte komen etc. wat is de achtergrond van je vraag.
Oohja helemaal vergeten te melden. |:(
Ja je kunt het hiermee vergelijken, dit scherm komt in een wachtruimte te staan maar dan voor privé gebruik.

Verwijderd

We gebruiken hier op kantoor een oplossing texas digital (http://www.txdigital.com/), nederlandse reseller is customerxs.

Maar je kunt ook kijken naar een online marketing platform wat dit allemaal kan faciliteren en middels een webbrowser in kiosk mode kan laten zien.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:18:
We gebruiken hier op kantoor een oplossing texas digital (http://www.txdigital.com/), nederlandse reseller is customerxs.

Maar je kunt ook kijken naar een online marketing platform wat dit allemaal kan faciliteren en middels een webbrowser in kiosk mode kan laten zien.
Ik ben op het zich ook wel geïnteresseerd in een online browser oplossing. Zou je op je eigen internet website een link kunnen maken om bijvoorbeeld een live Nu.nl feed te laten zien en het laatste weer en de tijd?

Verwijderd

Ja, clixmaster studio kan dit oa. www.clixmaster.com
Pagina: 1