Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alternate back-ground reclame

Pagina: 1
Acties:

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik vind de alternate reclame van 150 gratis ssd's super irritant.
Is het mogelijk om de alternate background reclame te verwijderen/bedekken zonder adblocker?
Bijvoorbeeld met custom Css?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Hopelijk begrijp je dat dat niet echt de bedoeling kan zijn? We bieden de mogelijkheid om geen advertenties te zien, maar daar heb je een abonnement voor nodig. Dit kost je omgerekend een half biertje per maand en is hier af te sluiten: https://secure.tweakers.net/aboshop. Daarmee kun je alle banners uitschakelen. Als je dat niet wilt, toch het verzoek het een dagje uit te zingen :)

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Just my 2 cents, op het moment dat reclame irritant aanwezig begint te zijn schiet het denk ik compleet z'n doel voorbij.

Daarbij is het niet eens reclame, maar een prijsvraag, dus van weggeven is geen sprake.

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom is deze zo irritant dan?
Het is weliswaar een site-takeover, maar ik heb ergere gezien (met name die dingen die stevig op flash hangen en daardoor de zooi vertragen).
De kleur is anders, maar hij valt niet over content heen, het knippert niet, het heeft geen geluid.

Dit soort takeovers kan ik eigenlijk prima mee leveren.

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:33
ik kan mij ook wel een klein beetje vinden in de reactie van eL_Jay. Want ik zie welgeteld 1 nieuws artikel.
En ik ben ook echt niet tegen reclame. Daarom ook tweakers op de whitelist van mijn addblocker. :) Maar als de reclame zo lelijk aanwezig is word het wel irritanter.
Voorbeeld van hoe ik de site zie:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20255198/tweakers.PNG

En als ik heel eerlijk ben vind ik de blauw niet echt passen bij de site. :X

Maar voor 1 dag kan ik er prima mee leven. Maar kan mij voorstellen dat andere mensen dit "to much" vinden. ;)

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:51

3raser

⚜️ Premium member

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41637801

[ Voor 80% gewijzigd door 3raser op 21-01-2014 17:00 ]

Verwijderd

Hij wordt nog even irritanter. Hard blauw. Wat een irritante banner! 1 ster voor Alternate.

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-11 11:11
TERW_DAN schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:38:
Waarom is deze zo irritant dan?
Het is weliswaar een site-takeover, maar ik heb ergere gezien (met name die dingen die stevig op flash hangen en daardoor de zooi vertragen).
De kleur is anders, maar hij valt niet over content heen, het knippert niet, het heeft geen geluid.

Dit soort takeovers kan ik eigenlijk prima mee leveren.
En nog tweakerswaardig ook! (SSD :P )
Pagina: 1