Ik heb Spotify Premium zonder bankkaart, maar voor hoe lang?

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 21:05
Volgens het internet kun je het abonnementsgeld voor Spotify Premium via Paypal betalen, maar enkel indien er een kredietkaart vasthangt aan je Paypal-account.

Ik heb een Paypal-account dat "gecontroleerd" is en met een gekoppelde bankrekening maar zonder kredietkaart, en een proefabonnement op Spotify Premium via dit account. Volgens de site van Spotify word ik gefactureerd zodra de proefperiode om is.

Is het nu in orde of zal Spotify ineens wel een kredietkaart vereisen na het einde van de proefperiode en mijn account om deze reden afsluiten?

Heeft iemand ervaring met deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Ik denk dat je hier mogelijk eerder antwoord op krijgt in het shoppingforum (het gaat immers niet echt over de software), vandaar dat ik je topic even die kant op verplaats :)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik betaal gewoon via mijn bankrekening op dezelfde manier, en dat werkt. De methode van betaling die aan je PayPal gekoppeld is lijkt mij niet terzake doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

Perkouw

Moderator General Chat
Die koppeling is voldoende als ik de FAQ goed lees ->

Problems paying for Spotify using Paypal
If you’re having problems paying for Spotify using PayPal, please check the following:

Your PayPal account country must match the country set in your Spotify profile.
Your PayPal account must be linked to a valid credit or debit card.
Your PayPal account must be verified to enable recurring payments:
Please contact PayPal in order to get more information on how to verify your account in your country.

Modbreak:Topic gooi ik dan ook dicht. Antwoord op deze vraag is met wat simpel zoekwerk zo te vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 21-01-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En als toevoeging: het kan zijn dat het werkt, het kan zijn dat het niet werkt. Als het gewoon werkt heb je mazzel, als het niet werkt weet je hoe je het probleem kunt oplossen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.