Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pool0249
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-08 15:52
Hallo Allemaal

Gister was ik aan het spelen met mij tablet op een moment opende ik een andere app en toen bevroor hij
er was niets meer mee te doen en had geen andere keus dan hem hard uit te zetten (lang de aan/uit knop inhouden.

Hierna hem weer aangezet en hij bleef ontzettend lang op de bootanimation hangen hierna weer hard uitgezet.

Hierna weer aangezet en na een tijdje komt het volgende in het scherm zonder enige vorm van tekst:
Afbeeldingslocatie: http://findingbryan.com/wp-content/uploads/2013/04/AndroidRedTriangle.jpg

Wat kan ik doen?
wil eigenlijk geen nieuwe rom flashen want er staat nog data op....

de optie die ik had bedacht om te doen is:
andere kernel flashen
of nieuwe bootloader?

iemand andere ideeën?

Groet,

Erik-Martijn

• pool0249
Gister nieuwe firmware gelashed andere kernel en bootloader hadden geen effect.

helaas na 10 minuten goed draaien bevroor hij weer en had het weer hard uit moeten zetten.
helaas start hij nu weer niet op dus heb ik de conclusie getrokken dat er hardware matig iets niet goed zit.

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
pool0249 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:38:
Gister nieuwe firmware gelashed andere kernel en bootloader hadden geen effect.

helaas na 10 minuten goed draaien bevroor hij weer en had het weer hard uit moeten zetten.
helaas start hij nu weer niet op dus heb ik de conclusie getrokken dat er hardware matig iets niet goed zit.
Klinkt inderdaad als een hardware issue.

• pool0249
Gister contact gehad met de agent (mistertao) en deze hebben weer getracht de verkoper te bereiken maar die reageren niet....

baal er best van....

ik heb geen idee wat ik moet doen :(

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
wat gebeurt er als je de volumeknopen drukt?

• pool0249
D!ablo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:53:
wat gebeurt er als je de volumeknopen drukt?
als hij uitstaat niets :)

volume + met powerbutton -> CWM

of bedoel je als het tablet aanstaat?

• pool0249
Goed,

MisterTao heeft eindelijk contact gehad met de verkoper ik mag mijn tablet opsturen ter reparatie.
opsturen naar china kost me 25,- nu de vraag is dat het waard?
ik heb 2 opties naar mijn idee

1. opsturen en 25,- verzendkosten betalen en hopen dat hij gerepareerd word of vervangen voor een nieuw / refurbished exemplaar
2. deze verkopen aan iemand die hem voor onderdelen kan gebruiken en weer een ander kopen (fnf ifive mini3)

graag jullie mening!
Pagina: 1