Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:07

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Zojuist enorm geschrokken door een berichtje van de ING. Mijn creditcard zou geblokkeerd zijn omdat fraude wordt vermoed. Nu heb ik gisteren twee iPhones (online) gekocht bij een van de grotere warenhuizen van Nederland, dus ik ging er van uit dat dit de trigger was bij de ING. Normaal koop ik alleen apps in de App Store. De laatste grote afboekingen waren in november vorig jaar en daarvoor november 2012.

Ik dacht ik log even in bij de ING om te kijken wat er aan de hand is. Toen zag ik een tweede afschrijving (ook gisteren), van €0,74 van het bedrijf "Acrot Systems Inc. Santa Clara Caus". Eerst dacht ik dat dit de aanschaf van een applicatie was, maar daar staat bij "Apple Itunes Store".

Na wat Google opdrachten was het nog niet helemaal duidelijk. Op de ene website wordt gezegd (Yahoo Answers, niet helemaal betrouwbaar natuurlijk):
Sometimes, the scammers "test the waters" by putting a very small charge on your credit card. If you do not flag it, they know you are the type that does not check your statements, or you don't care. Either way the next thing they will do is to charge you $99 every month until you figure it out - by the time you catch the trick, they have got several hundred dollars out of your CC company.
Andere websites (FAQ van Skype zegt het volgende:
You may also need to verify your credit card using either Verified by Visa or MasterCard SecureCode verification.

Don't worry – you won't actually pay this amount. It's possible that you will see it as a Pending transaction on your bank statement for a couple of days, but as soon as your payment method has been authorized, we cancel the charge.
Nu had ik aan het einde van de bestelling wel een verificatiescherm (een soort iDeal omgeving) van de ING, waarop ik moest inloggen, dus dat komt overeen met de tweede verklaring. Maar hier stonds niets over een (extra) afboeking ter controle, dus ik vind het allemaal wat vaag.

Heeft iemand dit eerder gehad en een idee wat dit is? Ik zal straks om 9.00 meteen de ING bellen om te vragen of zij hier iets van weten.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07 17:45
was dat berichtje misschien een poging om te phishen vroegen ze om gegevens?

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
moijamie schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 07:59:
was dat berichtje misschien een poging om te phishen vroegen ze om gegevens?
Dat dacht ik dus later ook. Maar het ging om de Mastercard Secure Code (net even exacte naam opgezocht), het was ook een domein van de ING, met certificaat en al. Dus in eerste instantie lijkt dit helemaal niet vreemd.

/edit: Omdat ik dit voor het eerst had (Securecode) moest ik wel CC-gegevens en een nieuw wachtwoord invullen. (Uiteraard een ander wachtwoord gekozen dan andere diensten)

[ Voor 14% gewijzigd door Ypho op 21-01-2014 08:08 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07 17:45
Ypho schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:06:
[...]

Dat dacht ik dus later ook. Maar het ging om de Mastercard Secure Code (net even exacte naam opgezocht), het was ook een domein van de ING, met certificaat en al. Dus in eerste instantie lijkt dit helemaal niet vreemd.

/edit: Omdat ik dit voor het eerst had (Securecode) moest ik wel CC-gegevens en een nieuw wachtwoord invullen. (Uiteraard een ander wachtwoord gekozen dan andere diensten)
Ik zou alsnog oppassen en niks invullen ofzo en gewoon het telefoon nummer opzoeken op ing.nl en niet het telefoon nummer uit dat bericht als er een bij staat en dan gewoon vragen aan een van de medewerkers wat er aan de hand is zij kunnen je wel verder helpen.

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
moijamie schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:10:
[...]

Ik zou alsnog oppassen en niks invullen ofzo en gewoon het telefoon nummer opzoeken op ing.nl en niet het telefoon nummer uit dat bericht als er een bij staat en dan gewoon vragen aan een van de medewerkers wat er aan de hand is zij kunnen je wel verder helpen.
Precies, ga ik straks om 9 uur meteen regelen. Ik laat de uitslag wel even weten zometeen...

Voel me zooooo stom nu. Ik let altijd zo goed op en zul je zien dat ik er zelf in trap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:29
Ypho schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:11:
Voel me zooooo stom nu. Ik let altijd zo goed op en zul je zien dat ik er zelf in trap...
Huh? Waar ben je dan ingetrapt?

Dit is mij ook eens overkomen met een visa-card: bedrag van minder dan een euro afgeboekt ergens in de USA, waar ik al een tijd niet meer geweest was. VISA had daarom dus ook mijn kaart geblokkeerd en gevraagd telefonisch contact op te nemen.

Tja, als je je CC regelmatig gebruikt dan laat je op heel veel plaatsen je kaartnummer/vervaldatum en verificatiecode achter, dus dat gaat vanzelf een keer uitlekken en misbruikt worden.

Slordig vond ik dat het telefoonnummer in het mailtje niet op de website van VISA was terug te vinden (maar wel overduidelijk in hun nummerblok zat), dus ik twijfelde ook even over of het wel *echt* van VISA was. Maar goed, twee dagen later had ik weer een nieuwe, ongeblokkeerde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Net gebeld met ING fraude team. De creditcard was geblokkeerd in verband met een grote betaling. De transactie van €0,74 is als verificatie omdat ik de Mastercard Securecode heb gebruikt. Deze boeking wordt niet geincasseerd, maar is tijdelijk.

Gelukkig dus niets aan de hand. *phew*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:10
Ypho schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:37:
Net gebeld met ING fraude team. De creditcard was geblokkeerd in verband met een grote betaling. De transactie van €0,74 is als verificatie omdat ik de Mastercard Securecode heb gebruikt. Deze boeking wordt niet geincasseerd, maar is tijdelijk.

Gelukkig dus niets aan de hand. *phew*
Zo dat zal een opluchting zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:17
Ik heb het ook een keer met Visa gehad.
Kerstaankopen via internet gedaan, en ik werd tijdens het kerstdiner in Nederland gebeld door VIsa.
Met de vraag of ik met mijn kaart aankopen aan het doen was in Rusland?
Nee, natuurlijk niet.
Het antwoord was toen: Oke, dan is nu uw kaart geblokkeerd en zullen we alle verdachte aankopen terugdraaien en krijgt u binnen een paar dagen een ieuwe kaart.
Mooie service dus.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
Ik heb het ongeveer 4 jaar geleden gehad. Was in Mexico voor 6 weken, CC gebruiken was toch het makkelijkst en geen problemen gehad (dacht ik) toen ik thuis kwam, kreeg ik de volle lag via een afschrijving (example) 8.343 euro, eigenlijk leek alles gewoon genuine. Maar het viel me op dat ik iedere week een x bedrag kwijt was, iets van 35 dollar. Na wat uitzoeken bleek dat de CC ergens tussen het vliegveld en eerste hotel is misbruikt/scammed. Dag erna een belletje gedaan, en binnen een paar dagen een nieuwe CC ontvangen van de rabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:26
Over de service van Credit Cards ben ik wel te spreken, erg fijn dat zij dit ook in de gaten houden en dit niet aan de (luie) consument over laten.

Zo werd mij moeder een keer gebeld door de ING: "Heeft u gisternacht om 04:00 producten in China gekocht?"
Maar dat was ook daadwerkelijk het geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Flapperbol schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:00:
Over de service van Credit Cards ben ik wel te spreken, erg fijn dat zij dit ook in de gaten houden en dit niet aan de (luie) consument over laten.

Zo werd mij moeder een keer gebeld door de ING: "Heeft u gisternacht om 04:00 producten in China gekocht?"
Maar dat was ook daadwerkelijk het geval :P
Het kan ook bijzonder irritant zijn. 8) Bij ABN Amro kan je het online regelen dat je kaart niet in het buitenland gebruikt kan worden. Ik netjes ingesteld van die datum tot die datum wil ik de kaart in het buitenland gebruiken. Ben ik in China, is mijn kaart geblokkeerd. Bellen met duur NL-nummer, 'Ja, een verdachte transactie in China, daarom is uw kaart geblokkeerd'. Vreemd is wel dat ik telefonisch kon deblokkeren en het enige wat ze als bewijs vroegen was mijn geboortedatum. 8)7

(Paypal / Ebay ook trouwens, account al tig keren geblokkeerd omdat ik vanaf een Chinees ip inlog |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Kenzi schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Het kan ook bijzonder irritant zijn. 8) Bij ABN Amro kan je het online regelen dat je kaart niet in het buitenland gebruikt kan worden. Ik netjes ingesteld van die datum tot die datum wil ik de kaart in het buitenland gebruiken. Ben ik in China, is mijn kaart geblokkeerd. Bellen met duur NL-nummer, 'Ja, een verdachte transactie in China, daarom is uw kaart geblokkeerd'. Vreemd is wel dat ik telefonisch kon deblokkeren en het enige wat ze als bewijs vroegen was mijn geboortedatum. 8)7

(Paypal / Ebay ook trouwens, account al tig keren geblokkeerd omdat ik vanaf een Chinees ip inlog |:( )
Voor mij was overigens ook één telefoontje genoeg om te deblokkeren. Maar behalve geboortedatum vroegen ze ook huisnummer/postcode en laatste 8 cijfers van de CC. Ook niet waterdicht overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 16:27
Ypho schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Voor mij was overigens ook één telefoontje genoeg om te deblokkeren. Maar behalve geboortedatum vroegen ze ook huisnummer/postcode en laatste 8 cijfers van de CC. Ook niet waterdicht overigens...
Tja dat probleem heb ik bij de rabobank ook ooit eens gehad...
Ben ik in het buitenland doet mijn CC het niet. Heb je net voor 100 euro diesel in je auto gegooid en natuurlijk niet genoeg cash bij je :X Rabobank kon niets voor me doen. Later op kantoor geweest gaven ze de melding: uw creditcard is telefonisch geblokkeerd. Door wie konden ze niet zien zeiden ze... Lekker dan! En dan ook nog op een manier hoe ik het in godsnaam durfde te vragen. Ronduit belachelijk.
Ze konden toen alleen een nieuwe CC aanvragen ivm veiligheid zodat niet iemand je cc kon deblokkeren vreemd dat dat bij visa dan wel kan.
Was overigens incident nummer zoveel bij deze fijne bank en het was de druppel dus gelijk afscheid genomen. Wat als ondernemer toch echt een verademing is alles kan zoveel soepeler geregeld worden als bij de mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Toen mijn creditcard de laatste keer misbruikt werd, begon het met een enkele busreis naar een stad in Polen, waarschijnlijk om te controleren of de kaart werkte. Die transactie zag ik toevallig online, nog voordat de creditcardmaatschappij contact opnam. Na de kaart te laten blokkeren, heb ik mijn brave burgerplicht gedaan en alle winkels waarbij een bestelling was gedaan, hierover geinformeerd

Ironisch genoeg waren de reacties hierop bijzonder uiteenlopend. Zo heb ik van een bepaalde webshop een leuke cadeaubon gehad en van anderen een bedankje, terwijl een grote computerwinkel uit RIdderkerk zelfs weigerde de bestelling te annuleren, omdat die niet onder mijn account gedaan was. Daarna gaven ze me geirriteerd aan dat de bestelling de volgende dag gewoon werd uitgeleverd, omdat anders "iedereen elkaars orders wel kan annuleren". Natuurlijk zijn ze daartegen verzekerd, maar toch.

Ik kan me trouwens nog herinneren dat ABN Amro vroeger een dienst had waarmee je creditcard nummers kon aanmaken voor online aankopen. Daar kon je dan een maximum bedrag bij opgeven en na eenmalig gebruik vervielen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 22:13
Ypho schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Een wat oud topic, maar soortgelijke situatie, derhalve een bumpje in plaats van een nieuw topic.

Inmiddels lijkt de werkwijze bij ING veranderd. En weet persoonlijk niet of ik er nou bepaald blij mee moet zijn of niet.

In het verleden ben ik meermaals benaderd door ING met de vraag of ik een transactie zelf gedaan heb of niet, dit antwoord is altijd ja geweest. Dat was prima. Maar deze week werd ik ook, op soortgelijke wijze als in jouw geval verrast met bericht van ING dat mijn kaart geblokkeerd was omdat fraude werd vermoed. Kreeg een SMS dat er een belangrijk bericht stond in de mijn ING app, daar stond het nader toegelicht.

Daar stond ook gelijk de uitleg dat er met 5 werkdagen een nieuwe kaart en nieuwe pincode separaat van elkaar toegestuurd zouden worden.

Ik daarop dan ook gelijk gebeld met ING om na te vragen in eerste instantie of mijn recent gedane betalingen geaccordeerd zouden worden, of dat ik daar nog apart achter aan moest omdat secundair te regelen met de bedrijven. Maar na de telefonische verificatie dat ik deze zelf gedaan had, zouden deze geaccepteerd worden. Ook waren dit kennelijk de verdachte boekingen. Een betaling binnen 1 minuut bij een bedrijf in Engeland en een bedrijf in Zweden werd als zeer verdacht aangemerkt gezien de afstand tussen deze locaties. Tsja, dat heet nu eenmaal online shoppen ING, daar is de fysieke afstand 1 cm met de muis om te switchen tussen 2 tabbladen.

Dus ik verzocht of de huidige kaart geblokkeerd kon worden. Maar dat was niet mogelijk 8)7.

Buiten dat het extreem irritant is omdat ik meerdere abonnementen die via creditcard verlopen heb moeten aanpassen, zou het nog vervelender zijn geweest zou ik voor een zakenreis naar bijvoorbeeld de VS hebben moeten afreizen deze week.

Moeten we nu echt een tweede credit card aan gaan schaffen omdat de ING op fout positieven je credit card onbruikbaar maakt en laat? Heeft iemand recente ervaring bij een andere partij die nog wel gewoon netjes telefonisch contact opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:23
psychodude schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
Moeten we nu echt een tweede credit card aan gaan schaffen omdat de ING op fout positieven je credit card onbruikbaar maakt en laat?
Dat kan sowieso geen kwaad. Het hoeft niet eens aan ING te liggen. Één foutje van een partij die flinke reserveringen doet (hotels, vliegtickets, enzovoorts) gevolgd door de correcte boeking en je kaartlimiet is bijna bereikt.

Daarom heb ik een creditcard én een debitcard welke makkelijk aanvulbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 08:22
psychodude schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:17:
[...]
Moeten we nu echt een tweede credit card aan gaan schaffen omdat de ING op fout positieven je credit card onbruikbaar maakt en laat?
Dit heb ik letterlijk aan de hand gehad met een ING CC: ik was een weekje in de VS en kocht een fotocamera bij een fysieke winkel - geen hele dure en het was ook niet mijn eerste uitgave op de kaart daar. Bij de volgende aankoop(poging) was de CC geblokkeerd.
Ik heb 'm via de ING klantenservice kunnen deblokkeren, maar die waren alleen tijdens NL kantooruren bereikbaar dus zat ik een dag of twee zonder credit card. Dat is in de VS echt niet handig; gelukkig had ik ook een CC van werk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 22:13
Thralas schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:40:
[...]

Dat kan sowieso geen kwaad. Het hoeft niet eens aan ING te liggen. Één foutje van een partij die flinke reserveringen doet (hotels, vliegtickets, enzovoorts) gevolgd door de correcte boeking en je kaartlimiet is bijna bereikt.

Daarom heb ik een creditcard én een debitcard welke makkelijk aanvulbaar is.
euchromatic schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Dit heb ik letterlijk aan de hand gehad met een ING CC: ik was een weekje in de VS en kocht een fotocamera bij een fysieke winkel - geen hele dure en het was ook niet mijn eerste uitgave op de kaart daar. Bij de volgende aankoop(poging) was de CC geblokkeerd.
Ik heb 'm via de ING klantenservice kunnen deblokkeren, maar die waren alleen tijdens NL kantooruren bereikbaar dus zat ik een dag of twee zonder credit card. Dat is in de VS echt niet handig; gelukkig had ik ook een CC van werk mee.
Moet zeggen dusver kennelijk geluk gehad. Misschien dan toch maar een separate kaart aanschaffen, zeker voor de volgende reis in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

paQ

Heb dit een keer met de pinpas gehad.
Sta je in curacao met een winkelwagen vol op je derde vakantiedag. :(
Kon niet pinnen en verder niks bij je.

Ook ING toen trouwens. Gebeld en om uitleg gevraagd.
Ergens waar ik de week daarvoor in nl had gepind, waren ook kaarten geskimmed. Het was uit voorzorg.
Grmbl.

Een nieuwe was opgestuurd naar het thuis adres. Man man....

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
euchromatic schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Hier ook hetzelfde tijdens reis in Amerika. Nog tijdens het tanken (betaling met CC in de automaat van de pomp) werd ik gebeld door de ING dat ze een verdachte transactie hadden gezien (het tanken), terwijl ik al 2 weken in de VS was.
Ik had die morgen vanuit de VS een bestelling bij Bol.com gedaan en omdat er daarna weer activiteit in de VS was vonden ze dat wat vaag.
Anyway, ik was op zich wel blij dat ze even belden, want ze zitten er dus bovenop, maar toen bleek dat ze de kaart niet meer konden deblokkeren en dat ik een nieuwe kaart zou krijgen. Uiteindelijk na heel veel moeite hebben ze de nieuwe kaart naar mijn hotel gestuurd, maar ik kon 2 dagen niets betalen.
Sindsdien heb ik altijd 2 creditcards, debitcard en cash bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 00:11
Algemene tip, niet alleen voor ING, maar als je naar de US gaat altijd 2 aparte CC's meenemen. Je wordt daar nog steeds erg snel geskimd, en ik hoor nog regelmatig in de kringen dat het is gebeurt, en dan sta je inderdaad zonder geld.

Amex is een van de beste op vlak van klantenservice en wordt ook in Nederland steeds breder geaccepteerd (zelfs bij de Jumbo!). Wel daardoor weer wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Zebby schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:02:
...

Amex is een van de beste op vlak van klantenservice en wordt ook in Nederland steeds breder geaccepteerd (zelfs bij de Jumbo!). Wel daardoor weer wat duurder.
Leuk en aardig, maar AMEX belt je letterlijk één keer (overdag op een werkdag), als je dan niet opneemt, blokkeren ze ook vrolijk je kaart. Zonder een verdere notificatie, geen email, geen sms, niks. Tot ik twee dagen later wilde tanken bij Shell en €60,- wilde betalen. Sta je dan. American Express geblokkeerd.

Dan bel je ze dus even, moet niet zo moeilijk zijn. ''Wat vervelend meneer. Ja er is alleen nu niemand op de afdeling aanwezig. Dus ik stuur een interne mail naar de afdeling die hier over gaat.'' Say what? 8)7 Het is vrijdagmiddag, 13:10. En er is NIEMAND aanwezig? Ik vind dit bizar slecht voor een bedrijf die €170,- per jaar rekent voor zijn Gold cards. Ik heb ze toen vriendelijk meegedeeld dat ik de kaart direct ga opzeggen, want het is anno 2017 toch ronduit schandalig dat je niemand aan de lijn kan krijgen op een normale werkdag. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat hier 24/7 wel iemand voor beschikbaar is zeker voor een financiële instelling, maar zéker op een normale vrijdagmiddag rond de klok van 13. Het is niet alsof ik zondag ochtend om 4 uur bel voor een probleem (en zelfs dan vind ik dat een bank/fin. instelling gewoon hoort te kunnen helpen).

Ben dezelfde dag nog teruggebeld door hoofdkantoor in Europa. Engelstalige mevrouw bood duizendmaal excuses aan. Heeft uiteindelijk nog twee weken geduurd voordat de kaart weer gedeblokkeerd was, maar dat kwam door mijn uitgave patroon terwijl de kaart vrij nieuw was. Inmiddels maak ik er weer vrolijk gebruik van, maar de service is eigenlijk niet om over naar huis te schrijven...

[ Voor 10% gewijzigd door Royeboi op 02-11-2017 00:24 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Vaag mijn ervaring met amex is anders heel anders, 24/7 service, nooit klachten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zebby schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:02:
Algemene tip, niet alleen voor ING, maar als je naar de US gaat altijd 2 aparte CC's meenemen. Je wordt daar nog steeds erg snel geskimd, en ik hoor nog regelmatig in de kringen dat het is gebeurt, en dan sta je inderdaad zonder geld.

An sich zijn de AMEX kaarten wel goed. De klantenservice heel vriendelijk, maar ze gaven me tot 4 keer toe verschillende antwoorden of ik een bepaalde (hoge) uitgave kon doen zonder blokkering. 1 keer dat ik kopieën van m'n spaarrekening moest opsturen, 1 keer 'Geen probleem!', 1 keer 'Dat weten we niet zeker, altijd een gok' en 1 keer dat ik eerst het bedrag op m'n CC moest storten. Uiteindelijk maar gewoon met de pin betaald omdat ik geen geblokkeerde kaart wilde in de winkel, maar ik vroeg me wel even af waarom ik €700 p/j betaal en ik Tele2-esque tegenstrijdigheden te horen krijg.
Afgezien van dat gebruik ik hem constant via PayPal en ondervind nooit problemen. Wel fijne service als er een extra kaart moet komen e.d.

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit onderwerp beter in PFSL past, geef ik het topic een klein zetje die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1