PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
Gebruik je een decoder? Een ci+ module? Of gewoon een kabeltje uit de tv naar de wandcontactdoos? Dat soort info is natuurlijk relevant. In het laatste geval is het belangrijk dat je de juiste interne tuner gebruikt. Ik heb met mijn Sony 55W905 ook zitten klungelen maar uiteindelijk lukte het wel.
Ik wil gewoon de FTA (Free To Air) zenders ontvangen, deze zijn zonder decoder/CI Module beschikbaarMegaJurk schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:31:
Gebruik je een decoder? Een ci+ module? Of gewoon een kabeltje uit de tv naar de wandcontactdoos? Dat soort info is natuurlijk relevant. In het laatste geval is het belangrijk dat je de juiste interne tuner gebruikt. Ik heb met mijn Sony 55W905 ook zitten klungelen maar uiteindelijk lukte het wel.
Als ik het goed heb is dat gewoon DVB-C
Edit: Kan ik hem dan op een of andere manier een andere interne decoder aanwijzen? Op het moment is het een kabel vanuit de WCD naar de TV
[ Voor 11% gewijzigd door ShadowAS1 op 21-01-2014 14:58 ]
PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
Kabel uit wcd is dus idd zonder decoder en DVB-CShadowAS1 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:38:
[...]
Ik wil gewoon de FTA (Free To Air) zenders ontvangen, deze zijn zonder decoder/CI Module beschikbaar
Als ik het goed heb is dat gewoon DVB-C
Edit: Kan ik hem dan op een of andere manier een andere interne decoder aanwijzen? Op het moment is het een kabel vanuit de WCD naar de TV
Ga naar je tv -> instellingen -> Digitaal Set-up
Kies UPC
En voer de gegevens in die hieronder staan.
Frequentie: 164000
Modulatie: 64QAM
Symboolfrequentie: 6900
Vul bij 'Netwerk ID' de waarde voor uw provincie in:
Brabant: 43144
Flevoland: 43138
Friesland: 43140
Gelderland: 43142
Noord-Holland: 43136
Zuid-Holland: 43146
Succes!
Dat is dus exact wat ik gedaan heb (en wat ik ook op de in de OT genoemde philips TV gedaan heb)
Modulatie en Symboolfrequentie kan ik echter nergens invoeren
Modulatie en Symboolfrequentie kan ik echter nergens invoeren
Update: Inmiddels opgelost, kwam erachter dat de signaalsterkte op 614Mhz maar 18% is. Maar even met de versterker gaan klooien
Pagina: 1