Dit is even balen zeg, ik wist al dat sommige 280x kaarten onstabiel waren door slecht VRAM. Kwam ik naar mijn koop achter.
Nu liep mijn kaart ~1 maand zonder problemen en vandaag ineens artifacts
Heb wel mijn cpu op 4.1GHz staan, maar het is erg onlogisch dat dit tot artifacts leidt
Heb gelukkig nog net Fraps kunnen starten en op de record knop kunnen drukken:
Dit zijn toch artifacts right?
Dus maar contact opnemen met de shop en een andere kaart nemen, heb liever geen 280x meer gezien de volgende wel eens hetzelfde kan gaan doen. GTX770 heeft naar mijn mening de weinig geheugen bandbreedte.
Blijft over een GTX780 of een R9290
Van de GTX780 weet ik zeker dat ze stabiel zijn, R9290 is wel sneller en goedkoper.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een R9290(aftermarket koeler only), ik wil er graag één die niet terugklokt onder load en niet al te veel kabaal maakt? Kan er nog weinig over vinden
Of zal ik "safe" spelen met een gtx780?
Nu liep mijn kaart ~1 maand zonder problemen en vandaag ineens artifacts
Heb wel mijn cpu op 4.1GHz staan, maar het is erg onlogisch dat dit tot artifacts leidt
Heb gelukkig nog net Fraps kunnen starten en op de record knop kunnen drukken:
Dit zijn toch artifacts right?
Dus maar contact opnemen met de shop en een andere kaart nemen, heb liever geen 280x meer gezien de volgende wel eens hetzelfde kan gaan doen. GTX770 heeft naar mijn mening de weinig geheugen bandbreedte.
Blijft over een GTX780 of een R9290
Van de GTX780 weet ik zeker dat ze stabiel zijn, R9290 is wel sneller en goedkoper.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een R9290(aftermarket koeler only), ik wil er graag één die niet terugklokt onder load en niet al te veel kabaal maakt? Kan er nog weinig over vinden
Of zal ik "safe" spelen met een gtx780?
[Voor 4% gewijzigd door !mark op 04-02-2014 18:11]