Ik heb al een jaar of twee / drie een account bij iname.com (waar ik toen 30 USD voor heb betaald). De laatste weken is het een brok ellende; mails die vandaag worden verzonden, ontvang ik pas over een dag of drie / vier. Dit irriteerde mij uiteraard en daarom heb ik het onderstaande naar hen gemaild (text is exact hetzelfde; mijn email-adressen zijn gewijzigd):
Ik heb nu dus mijn account opgezegd met daarbij de mededeling dat ik mijn betaalde geld terug wil. Amerikanen zijn gevoelig, maar dit is echt overdreven. Waarschijnlijk gaan ze nog wel ff zeuren omdat ik dit account al een paar jaar in bezit heb.
Iemand een idee wat een goed forward-email-adres is dat nog jaren zal werken?
Het antwoord:Subject: What the f*ck is going on?
Hi!
I am mad. Right now my blaat@iname.com account is AGAIN not forwarding mail to blaat@provider.nl. Why is this AGAIN not working? The last weeks it is terrible. Everybody who is trying to send me an email is complaining that iname.com is return errors which tell them that their mail could not be send.I PAID FOR BLAAT@INAME.COM, this is NOT what I expected... I am thinking about asking my money back, because I have had it with iname.com ...
I hope you solve this very fast!
Btw: mail me on blaat@provider.nl
Signing off very pissed,
P. van der Ven
Dear Member,
Thank you for contacting Member Services.
Your message has been automatically forwarded to the trash folder as
inappropriate language has been detected. If you need assistance please
submit a new request without the inappropriate language.
Sincerely,
Branden Smith
Mail.com
Ik heb nu dus mijn account opgezegd met daarbij de mededeling dat ik mijn betaalde geld terug wil. Amerikanen zijn gevoelig, maar dit is echt overdreven. Waarschijnlijk gaan ze nog wel ff zeuren omdat ik dit account al een paar jaar in bezit heb.
Iemand een idee wat een goed forward-email-adres is dat nog jaren zal werken?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||