ik heb een trust gxt 18 toetsenbord en wou graag mijn cpu overclocken maar ik kan niet in de bios komen omdat mijn toetsenbord niet werkt tijdens het opstarten. ik heb geen ps/2 toetsenbord om het in de bios aantezetten. weet iemand van jullie hoe ik in de bios kan komen of moet ik echt een ps/2 toetsenbord kopen?
Geef in ieder geval even de volledige specs van je PC. Een normaal USB toetsenbord zou altijd moeten werken. Meer dan 95% van iedereen heeft een USB toetsenbord en die hebben echt niet allemaal een PS2 bord liggen om in de BIOS te komen. Zo zonder de rest van je specs kunnen we alleen verder niets zeggen.
Heb hier niet veel verstand (vind het een beetje raar klinken, heb zelf altijd toetsenborden via usb en kan gewoon mn bios in) maar je kunt natuurlijk ook een usb naar ps2 converter kopen voor minder dan een euro ff bij vrienden/familie vragen, grote kans dat iemand dat, of een ps2-toetsenbordje heeft liggen
Dan moet je toetsenbord dat wel ondersteunen, en dat doen niet alle toetsenborden, zo ver ik weet.Polbeer91 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:28:
Heb hier niet veel verstand (vind het een beetje raar klinken, heb zelf altijd toetsenborden via usb en kan gewoon mn bios in) maar je kunt natuurlijk ook een usb naar ps2 converter kopen voor minder dan een euro ff bij vrienden/familie vragen, grote kans dat iemand dat, of een ps2-toetsenbordje heeft liggen
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
msi z77a-g43
gtx 680
i7 3770k
12 gb ram
denk dat er iets is uitgeschakeld in bios dus dat moet ik even aanzetten maar dat moet ik wel in de bios kunnen komen
gtx 680
i7 3770k
12 gb ram
denk dat er iets is uitgeschakeld in bios dus dat moet ik even aanzetten maar dat moet ik wel in de bios kunnen komen
Legacy support oid lijkt wel uitgeschakeld in het BIOS... maar hoe zet je dat aan zonder toetsenbord.
Kijk even om je heen of iemand een TB heeft liggen, of een PS2 converter.
Kijk even om je heen of iemand een TB heeft liggen, of een PS2 converter.
bedankt voor de reacties ik ga wel een ps2 converter kopen kost maar 3 euro
Pagina: 1