Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb al een lange tijd problemen met windows. Bij het opstarten krijg ik heel lang 'een ogenblik geduld' net alsof er elke keer een windows-update is gedaan, elke windows update is mislukt sinds 5 augustus ik denk dat er toen iets is misgegaan. Als mijn pc aangaat krijg ik een klassiek windows thema wat ik niet meer kan veranderen naar een normaal windows 7 thema en ik krijg vervolgens de melding:
Kan geen verbinding met een windows-service maken.
Kan geen verbinding met een windows-service maken, waardoor standaardgebruikers zich niet kunnen aanmelden. Als lid van de administrators-groep raadpleegt u het systeem gebeurtenislog voor meer informatie.

Kan iemand mij misschien met dit probleem helpen want ik word hier erg moe van :( . Op andere websites heb ik veel verschillende manieren gevonden en velen uitgeprobeerd maar niks hielp.
Ik heb een Microsoft Windows Home premium 7 64-bit.

Alvast bedankt,

Groetjes,
Orionem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows 7 is geen Serversoftware of Windows Servers

Ik verplaats je topic dus SWS ==> Windows Clients

Wat zeggen de event logs?
Op andere websites heb ik veel verschillende manieren gevonden en velen uitgeprobeerd maar niks hielp.
Wat heb je precies gevonden en waarom hielp dat niet? Het is nogal zinloos als we hier hetzelfde gaan suggereren ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit allemaal al eens geprobeerd:
- In Windows 7, click Start (or tap the windows button).
Type regedit and hit Enter.
Open the following path: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa
If it does not already exist, create a DWORD value and call it LmCompatibilityLevel
Set the value to 1
Reboot
- Ga naar het configuratie scherm. start daar systeembeheer.
- In systeembeheer klik je met je rechtermuisknop op computerbeheer, en kies je: "als administrator uitvoeren" .
- In computerbeheer zie je links een kolom, onderaan staat "Services en toepassingen". Als je daarop klikt zie je in het venster ernaast andere "services" verschijnen.
- Dubbelklik cervices.
- zoek in de lijst naar "group policy client"
Nu willen we twee dingen weten:
1: Status van de service
2: Opstart type
In een standaard situatie dienen deze op (1) automatisch, en (2) gestart te staan, maar waarschijnlijk staat bij jou de status van de service op gestopt.
Bij mijn situatie stond het hetzelfde
-Fix it for me (windows)

Deze dingen lukten allemaal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:37
Geven de Windows logs nog een vingerwijzing naar wat er aan de hand kan zijn? Met wat voor Windows service kan geen verbinding gemaakt worden?

Zo voor de vuist weg twee dingen die ik zou proberen. Laat system file checker de integriteit van je Windows installatie controleren. Indien er een probleem met Windows Update is kijk dan of de meest recente Windows Update Readiness tool het vlot kan trekken (let op het kan lang duren voordat deze klaar is; gewoon blijven wachten.... :O :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:59:
Beste allemaal,

Ik heb al een lange tijd problemen met windows. Bij het opstarten krijg ik heel lang 'een ogenblik geduld' net alsof er elke keer een windows-update is gedaan, elke windows update is mislukt sinds 5 augustus ik denk dat er toen iets is misgegaan. Als mijn pc aangaat krijg ik een klassiek windows thema wat ik niet meer kan veranderen naar een normaal windows 7 thema en ik krijg vervolgens de melding:
Kan geen verbinding met een windows-service maken.
Kan geen verbinding met een windows-service maken, waardoor standaardgebruikers zich niet kunnen aanmelden. Als lid van de administrators-groep raadpleegt u het systeem gebeurtenislog voor meer informatie.

Kan iemand mij misschien met dit probleem helpen want ik word hier erg moe van :( . Op andere websites heb ik veel verschillende manieren gevonden en velen uitgeprobeerd maar niks hielp.
Ik heb een Microsoft Windows Home premium 7 64-bit.

Alvast bedankt,

Groetjes,
Orionem
Opstarten van Windows cd en dan de installatie repareren. Ik heb gisteren een 'soortgelijk' probleem oplossen. Kun je toevallig ook geen cmd als administrator starten? Dat kreeg ik niet voor elkaar, ook sfc /scannow kon ik niet draaien. Booten van Windows cd/usb en dan de installatie repareren werkte bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EricJH schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:00:
Geven de Windows logs nog een vingerwijzing naar wat er aan de hand kan zijn? Met wat voor Windows service kan geen verbinding gemaakt worden?

Zo voor de vuist weg twee dingen die ik zou proberen. Laat system file checker de integriteit van je Windows installatie controleren. Indien er een probleem met Windows Update is kijk dan of de meest recente Windows Update Readiness tool het vlot kan trekken (let op het kan lang duren voordat deze klaar is; gewoon blijven wachten.... :O :| )
Dit heb ik gedaan en dacht van t probleem af te zijn, maar helaas :(

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 23:13 ]

Pagina: 1