Ik zou graag mijn computer sneller laten werken, vooral bij spellen als battlefield 4. Nu dacht ik meteen aan een nieuwe processor. Heb nu een i3, en heb al gevonden dat ik naar een i7 kan upgraden. Maar als ik tijdens het spelen kijk hoeveel ik van mijn processor gebruik, kom ik steeds op een constante 60%.
Mijn harde schijf daarentegen komt steeds bij de 100%, dus begin ik te denken dat mijn harde schijf niet snel genoeg is. Ik heb plaats voor twee schijven, waarvan ik de tweede zou kunnen vervangen door een ssd-schijf. Zal dat mijn spelervaring kunnen verbeteren? Of is het toch verstandiger om een nieuwe processor te kopen?
Mijn (niet zo hoge) specs:
Besturingssysteem Windows 8.1 Pro 64 bit
Processor Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz
RAM 4,00 GB
Grafisch AMD Radeon HD 6770
Opslag - Samsung HD503HI, 465GB, SATA
- Hitachi HDT721064SLA360, 570 GB, SATA
Geluid AMD High Definition Audio Device
Ik heb niet heel veel verstand van computers, dat hebben jullie vast al gemerkt.
Alvast bedankt!
Mijn harde schijf daarentegen komt steeds bij de 100%, dus begin ik te denken dat mijn harde schijf niet snel genoeg is. Ik heb plaats voor twee schijven, waarvan ik de tweede zou kunnen vervangen door een ssd-schijf. Zal dat mijn spelervaring kunnen verbeteren? Of is het toch verstandiger om een nieuwe processor te kopen?
Mijn (niet zo hoge) specs:
Besturingssysteem Windows 8.1 Pro 64 bit
Processor Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz
RAM 4,00 GB
Grafisch AMD Radeon HD 6770
Opslag - Samsung HD503HI, 465GB, SATA
- Hitachi HDT721064SLA360, 570 GB, SATA
Geluid AMD High Definition Audio Device
Ik heb niet heel veel verstand van computers, dat hebben jullie vast al gemerkt.
Alvast bedankt!