Geachte Tweakers
Ik probeer al een tijdje 3 monitoren aan te sluiten op mijn Club 3D Radeon HD 7970 royalKing 3GB.
Nu is het probleem dat hij maar op 2 monitoren beeld geeft.
Alle 3 de monitoren beschikken over een DVI-aansluiting en een VGA-aansluiting.
Hoe heb ik ze aan gesloten:
2 monitoren op de DVI-aansluitingen
1 monitor op de Mini-Displayport-aansluiting, via Mini DisplayPort to DVI-D Single Link Adapter Cable
Ik heb het ook nog via deze manier geprobeerd:
1 monitor op de DVI-aansluiting
1 monitor op de Mini-Displayport-aansluiting, via Mini DisplayPort to DVI-D Single Link Adapter Cable
1 monitoren op de Mini-Displayport-aansluiting, via Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter
De 3e manier die ik geprobeerd heb is:
1 monitoren op de Mini-Displayport-aansluiting, via Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter
1 monitor op de HDMI-aansluiting
Dit is mijn systeem:
Weet iemand hoe ik op alle 3 de monitoren beeld kan krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Tom
Ik probeer al een tijdje 3 monitoren aan te sluiten op mijn Club 3D Radeon HD 7970 royalKing 3GB.
Nu is het probleem dat hij maar op 2 monitoren beeld geeft.
Alle 3 de monitoren beschikken over een DVI-aansluiting en een VGA-aansluiting.
Hoe heb ik ze aan gesloten:
2 monitoren op de DVI-aansluitingen
Ik heb het ook nog via deze manier geprobeerd:
1 monitor op de DVI-aansluiting
De 3e manier die ik geprobeerd heb is:
1 monitor op de HDMI-aansluiting
Dit is mijn systeem:
Weet iemand hoe ik op alle 3 de monitoren beeld kan krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Tom