Hoi,
Ik wil graag een nieuwe headset voor gamen.
Op dit moment heb ik een Fatality headset.
Het ding is nu echt af. Mn zoon speelt ook games en gebruikt de headset dus ook. Nu is het zo dat hij vaak bekneld zit in het snoer en de headset vaak half door de kamer vliegt.
Ik heb besloten dat ik een nieuwe mag en dat deze ook duurder mag zijn.
Aangezien geluid toch wel onwijs belangrijk is.
En ik zie het maar zo: veel mensen hebben een surround systeem voor hun tv van veel geld, ik game veel dus vind ik het niet vreemd om hier ook wat meer voor neer te tellen.
Ik heb op internet gelezen over de Astro A50. En ja die lijkt mij wel wat.
Nu vraag ik me af of anderen hier ook een Astro A50 hebben en of het het geld waard is.
Als ik de reviews zo mag geloven is dit wel het feit maar goed ik hou het ook graag "dicht bij huis" en vraag het aan jullie.
Of hebben jullie wellicht andere opties voor een bijna perfect geluid?
Game die ik speel is vooral Battlefield 4. En ik heb geen externe soundkaart. (is dat echt nodig?)
Alvast bedankt!
Ik wil graag een nieuwe headset voor gamen.
Op dit moment heb ik een Fatality headset.
Het ding is nu echt af. Mn zoon speelt ook games en gebruikt de headset dus ook. Nu is het zo dat hij vaak bekneld zit in het snoer en de headset vaak half door de kamer vliegt.
Ik heb besloten dat ik een nieuwe mag en dat deze ook duurder mag zijn.
Aangezien geluid toch wel onwijs belangrijk is.
En ik zie het maar zo: veel mensen hebben een surround systeem voor hun tv van veel geld, ik game veel dus vind ik het niet vreemd om hier ook wat meer voor neer te tellen.
Ik heb op internet gelezen over de Astro A50. En ja die lijkt mij wel wat.
Nu vraag ik me af of anderen hier ook een Astro A50 hebben en of het het geld waard is.
Als ik de reviews zo mag geloven is dit wel het feit maar goed ik hou het ook graag "dicht bij huis" en vraag het aan jullie.
Of hebben jullie wellicht andere opties voor een bijna perfect geluid?
Game die ik speel is vooral Battlefield 4. En ik heb geen externe soundkaart. (is dat echt nodig?)
Alvast bedankt!