Weer een F2P MMORPG uit een dozijn lijkt me. Ik ben er toch maar aan begonnen bij gebrek aan een betere game. Op verschillende sites wordt deze game dan ook niet zo best door de reviews gehaald. Bij IGN scoort hij bijvoorbeeld een magere 5.
Toch heb ik nog niet eerder een 'companion' MMO gespeeld waarbij de nadruk ligt op het tam maken en verzamelen van steeds grotere / betere draken. Deze draken hebben allerlei voordelen: op de eerste plaats vervoer, je vliegt er overal mee heen. Daarnaast helpen ze je in combat met verschillende skills: Tank dragons, health regen etc... Je kunt je draak er ook op uit sturen om resources te vergaren waarmee jij weer kunt craften. (dat craften is trouwens een zeer uitgebreide aangelegenheid in Dragon's Prophet)
Ik ben nu lvl 15 ofzo en tot nu toe is het een best geinig spel. Al moet ik zeggen dat het voor een MMO een nogal eenzame bedoeling is. Ik zit dan wel in 1 of andere noob guild maar ik heb nog maar weinig mensen gesproken en de eerste Boss instances kon ik in mijn eentje ook wel af.
Ik vermoed echter dat dit weer uitdraait op een grindfest. Daarom mijn vraag: zijn er mensen die dit überhaupt spelen en zijn er leuke NL/BE guilds? Mocht er animo voor zijn dan heb ik ook mandaat om de TS uit te bouwen.

[ Voor 14% gewijzigd door FloydRaalte op 20-01-2014 15:26 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.