Ik zit al een tijdje met het idee om een website te starten over Films, (met name amerikaanse) Series, Games en alles wat daar bij komt kijken. Denk aan hardware, NAS, SABNZBD etc etc. Het is een soort hobby van me en krijg met enige regelmaat vragen over downloaden en heb discussies over verschillende films en series dus waarom niet op een centraal punt op het internet.
Ik zit regelmatig het internet af te struinen naar nieuwe Amerikaanse series die beginnen en ik heb nog niet echt een goede Nederlandse site gevonden die dit al doet, dus leek het me leuk om zo'n site te starten. Nu zoek ik mensen die hun bijdrage willen leveren voor zo'n site, en dan met name PHP programmeurs en content beheerders en designers.
Ikzelf kan wel een Joomla/Drupal/Wordpress/Concrete 5 site opzetten, maar ik kan geen add-on/extension vinden die heeft wat ik graag wil hebben.
mochten er enthousiastelingen zijn die mij mee willen helpen reageer dan.
Ik zit regelmatig het internet af te struinen naar nieuwe Amerikaanse series die beginnen en ik heb nog niet echt een goede Nederlandse site gevonden die dit al doet, dus leek het me leuk om zo'n site te starten. Nu zoek ik mensen die hun bijdrage willen leveren voor zo'n site, en dan met name PHP programmeurs en content beheerders en designers.
Ikzelf kan wel een Joomla/Drupal/Wordpress/Concrete 5 site opzetten, maar ik kan geen add-on/extension vinden die heeft wat ik graag wil hebben.
mochten er enthousiastelingen zijn die mij mee willen helpen reageer dan.