Pop geluid, scherm zwart

Pagina: 1
Acties:

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-02 14:16
Ik heb hier een pc staan (zie sig), waarmee ik game, photoshop, after effects gebruik en gewoon wat op het internet zit.

Nu heb ik de laatste tijd dat er random een soort van pop geluidje van mn pc komt en mn scherm op zwart springt enkele seconden. Als ik een game oid speel blijft alles gewoon netjes doordraaien, ik moet alleen even wachten (2sec ong) voordat ik weer wat zie. In mijn sig staat een overclock, maar die gebruik ik eigenlijk nooit. En toen ik dat wel deed had ik dit probleem niet.

Weten jullie wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb al rond gegoogled, maar ik heb niks kunnen vinden naast wat driver tips etc.Ik draai een verse installatie Windows 8.1 met de allerlaatste officiele AMD driver (gedaan ivm dit probleem). Maar het probleem is er dus nog steeds.

Ik heb (naar mijn weten) nog gewoon garantie bij Azerty (gekocht op 12-03-13)

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-02 19:49

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Gebeurt dit ook als je de externe graka er uithaalt en vanaf je onboard kaart draait?

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-02 14:16
Heb het even getest, maar ik heb het niet zien gebeuren. Ik weet ook niet precies wat dit veroorzaakt of dat het willekeurig gebeurt. Dus dat geeft natuurlijk geen zekerheid

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
Hey ik heb precies het zelfde probleem. Heb ook een amd kaart (sapphire 7870xt) misschien kan het ook aan het scherm liggen? Ik heb volgensmij bijna het zelfde scherm. Ik heb de lg ips237 en jij de lg ips 235. Als jij een oplossing vind laat het even weten :) ik zal het ook wel even laten weten als ik een oplossing vind.