ja ik vind ook wel dat ze hun faq en andere info mogen uitbreiden.
Want er zijn ook nog wel andere dingen die ik niet helemaal begrijp
Want er zijn ook nog wel andere dingen die ik niet helemaal begrijp
Als je Newt-van-OC-shop gewoon ff mailt, dan heb je vaak binnen het uur antwoord op al je vragen!
Geweldige service gewoon, ze weten je precies alles te vertellen dat je wilt weten!
sales@oc-shop.nl
Daarbij klopt het wel, dat er iets meer uitleg gegeven kan worden op de site, zou ze hoop mailtjes schelen
Geweldige service gewoon, ze weten je precies alles te vertellen dat je wilt weten!
sales@oc-shop.nl
Daarbij klopt het wel, dat er iets meer uitleg gegeven kan worden op de site, zou ze hoop mailtjes schelen
Het isolatiesetje houd in dat het zorgt dat de koelers worden geisoleerd, zodat het de trilling niet door kan geven aan andere componenten, dat zorde voor lawaai. Dit is wat ik had begrepen van Jeroen. (zeg maar als het niet helemaal klopt)
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
heb gewoon zo iets van er zijn wel meer mensen die het weten willen, daarom de vraag in het forum, aangezien daar die newt gast ook wel bezig is...
Verwijderd
Jullie hebben helemaal gelijk, dus ik heb het maar gelijk bij de FAQ gezet:
Dus hier nogmaals:
Dus hier nogmaals:
Middels een speciaal celrubber wordt de gehele fan als het ware ingekapseld, vervolgens wordt er gezorgd dat er tussen de fan en het montage-oppervlak eveneens dit celrubber zit. Op deze wijze wordt resonatie voorkomen
En hoe doen jullie dat dan als de koeler in een kapje zit als in de supermicro en addtronics kasten. Wordt er dan aan alle kanten van dat celrubber aangebracht?
alleen kan je de site in 800x600 niet goed lezen het menu links is dan maar voor de helft te zien..
Verder is het top een shop speciaal voor tweakers en ik zal er in de toekomst ook zeker gebruik van maken.
Verder is het top een shop speciaal voor tweakers en ik zal er in de toekomst ook zeker gebruik van maken.
Ja als we toch aan het vragen zijn:
Hoelang kan je die silver koelpasta bewaren??
Hoelang kan je die silver koelpasta bewaren??
Niet alleen kun je 'm op lagere resoluties niet goed lezen, maar je kunt 'm ook niet goed lezen onder Netscape/linux, of liever gezegd, in een non-flash browser. Wanneer komt er nou een alternatief voor dat stomme flashspul?
Verwijderd
Onder Netscape moet het geen probleem geven, mits je natuurlijk de plugin hebt.
Evert: er zijn twee mogelijkheden, de fan wordt deels in het kapje en nog een roondom ingekapels, of kapje weg en fan direkt tegen wand monteren
Evert: er zijn twee mogelijkheden, de fan wordt deels in het kapje en nog een roondom ingekapels, of kapje weg en fan direkt tegen wand monteren
Verwijderd
Newt, even een vraag, waaarom heb je de Site in een zo hoge resolutie?
Veel tweakers die niet zo'n dure monitor hebben kunnen niet hoger dan 800x600...
Dit is in de meeste gevallen ook zo'n beetje de standaard onder de gebruikers, die het niet zo breed hebben financieel, en daar willen jullie toch ook wel klanten onder hebben...
Veel tweakers die niet zo'n dure monitor hebben kunnen niet hoger dan 800x600...
Dit is in de meeste gevallen ook zo'n beetje de standaard onder de gebruikers, die het niet zo breed hebben financieel, en daar willen jullie toch ook wel klanten onder hebben...
Verwijderd
Het probleem is als we alles geschikt maken voor 600x800 het flash-menu erg op elkaar komt en heel hoog staat. Dit is geen gezicht als je dit op 1024x768 bekijkt en tevens en niet goed leesbaar.
maar waarom moet het flash zijn eigenlijk..het moet gewoon functioneel zijn en hoeft er niet gelikt uit te zien.
Maargoed, voor dit soort zaken hebben we een ander forum
...bij mij doet de site het trouwens prima!
Maargoed, voor dit soort zaken hebben we een ander forum
...bij mij doet de site het trouwens prima!
Pagina: 1