Beste,
Sinds wij KPN glasvezel hebben is online gamen vrijwel onmogelijk lijkt het wel. Een spel wat ik speel op PS3 is BAttlefield 4, ik krijg voornamelijk de melding; you have lost connection to the server session.
Erg vervelend als je 60 euro voor een spel betaald en het geeft geen toegang tot online gamen. Soms gaat het een tijdje goed (10 minuten) maar vaak na enkele seconden gooit ie je eruit. Ook de verbinding (wifi) op de telefoons valt wel eens weg. En dat voor KPN Glasvezel! Zou toch niet normaal moeten zijn?
Iemand met de oplossing?
Onthoud dat ik al diverse dingen geprobeerd heb;
Poort open zetten
Instellingen playstation 100.000 keer heb veranderd
En ga zo maar door...
Graag zou ik uitleg willen hebben hoe dit te veranderen/verhelpen.
Groeten een fanatieke gamer.
Sinds wij KPN glasvezel hebben is online gamen vrijwel onmogelijk lijkt het wel. Een spel wat ik speel op PS3 is BAttlefield 4, ik krijg voornamelijk de melding; you have lost connection to the server session.
Erg vervelend als je 60 euro voor een spel betaald en het geeft geen toegang tot online gamen. Soms gaat het een tijdje goed (10 minuten) maar vaak na enkele seconden gooit ie je eruit. Ook de verbinding (wifi) op de telefoons valt wel eens weg. En dat voor KPN Glasvezel! Zou toch niet normaal moeten zijn?
Iemand met de oplossing?
Onthoud dat ik al diverse dingen geprobeerd heb;
Poort open zetten
Instellingen playstation 100.000 keer heb veranderd
En ga zo maar door...
Graag zou ik uitleg willen hebben hoe dit te veranderen/verhelpen.
Groeten een fanatieke gamer.