Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Streamen van PC naar Home Cinema set

Pagina: 1
Acties:

• Sarita
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Goedemiddag,

Ik weet niet of dit op de juiste plek is maar ik ben op zoek naar een programma waarmee ik bestanden, video en muziek, kan streamen naar mijn set. Voorheen gebruikte ik Samsung Allshare maar die werkt ineens niet meer. Ik heb chat contact gehad met Samsung maar die kunnen me helemaal niet helpen. Allshare bestaat eigenlijk niet en is Samsung Link geworden. Dit werkt al helemaal niet. Ik heb een Samsung HT-D6500.

Welk programma kan ik er voor gebruiken? Iets wat een beetje simpel is. Ik had het ook al via de streamingdienst van Windows 7 geprobeerd, maar daar begrijp ik niets van.

Alvast bedankt.

Hi! I'm a human! What are you?

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Toevallig heb ik van het weekend ook problemen gehad met samsung allshare. Nadat ik het verwijderd had probeerde ik de laatste versie te downloaden, maar kwam er na een tijd achter dat je Samsung Link moest gebruiken.

Na installatie van Link heb ik het, na een paar settings te veranderen, wel werkend gekregen.

Je schrijft dat Samsung Link bij jou helemaal niet werkt. Kan je daar wat duidelijker in zijn? Wat werkt er niet dan?

Overigens vond ik Samsung Allshare al bagger software, maar Samsung Link is wat mij betreft nog slechter. Het werkt wel, maar is absoluut niet fijn om mee te werken. Helaas heb ik nog geen alternatief gevonden.

• Sarita
Ik vond Allshare echt fijn, simpel.

Ik heb de software gedownload op mijn pc, mappen geselecteerd die ik zou willen streamen. Nu weet ik dus niet waar de optie op mijn set zit naar Samsung link. Hoe stream ik het? Ik heb een Samsung set en Sony tv.

• Roxors
Ik weet niet precies hoe het zit met jouw set, maar ik kan vanuit de pc streamen naar mijn tv door het bestand te selecteren in Samsung Link, en dan verschijnt er bovenin een balk met opties. 1 hiervan is de 'Wijzig speler' knop. Indien ik hier op klik dan wordt de content op mijn pc afgespeeld.

Indien ik vanuit de tv mijn content wil streamen dan moet ik naar de Samsung Allshare app gaan. Vervolgens moet ik met mijn Samsung account ingelogd zijn, en dan kan ik de pc selecteren en vervolgens de content.

• Sarita
Ik denk zelf dat mijn set te oud is voor Samsung link, of misschien dat ik een app moet downloaden ofzo. Ik zie dus helemaal nergens iets met Samsung Link. Als ik wilde streamen deed ik de pc aan en via de set koos ik voor allshare. Ik baal wel aangezien ik wil streamen.

• Roxors
De app op de tv heet nog steeds AllShare(beetje vaag maar het zal wel). De app op je pc heet nu Samsung Link.

• Sarita
ik heb zowel allshare als samsung link op mijn pc staan. Allshare sluit zichzelf al een hele tijd af en start weer op. Op mijn set zie ik geen van beide, ik denk wel dat er een verschil is tussen een home cinemaset en tv.

• Roxors
Er zal een verschil zijn, maar volgens mij zijn de apps hetzelfde. Zeker weten doe ik niet natuurlijk.

Sluit SamsungAllshare eens op je pc, dus zodat je niet meer de meldingen krijgt dat de service onverwacht gestopt is en opnieuw opstart.

Indien je SamsungLink opent: Wat zie je dan links bovenin het menu? Ik zie daar de naam van mijn pc staan, en daaronder de naam van mijn TV. Als je daar de naam van je set ziet staan dan herkent SamsungLink deze dus en dan kan je proberen om vanuit je pc te streamen naar je set.

• Sarita
Afbeeldingslocatie: http://i1022.photobucket.com/albums/af348/ssarita/Image1_zps90546db4.jpg

Alleen maar mijn pc zie ik staan

• Roxors
Aj, dat is jammer. Volgens mij herkent Link je set niet. Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat je set en pc niet op hetzelfde netwerk zitten. Maar dat zou ik raar vinden want dan had AllShare ook nooit kunnen werken.

• Sarita
Ik begrijp er geen bal van. Ik denk echt dat mijn set te oud is. Misschien dat Allshare een storing heeft of iets dergelijks. Hopelijk werkt het later of snel weer.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:07
Is het programma Serviio niks voor je ?

• Sarita
Toevallig net gedownload. Het werkt wel, ziet er rommelig uit, geen mappenstructuur zoals op de pc. Even een tutorial opzoeken.

Bedankt voor jullie hulp! Ik denk niet dat Allshare gaat werken.

Verwijderd

Ik heb een Samsung LED tv uit 2012, sinds ik Windows 10 heb gedownload heb ik hetzelfde probleem. Als ik Samsung AllShare weer wil installeren krijg ik de melding dat de uitgever geblokkeerd wordt. Ook als ik de blokkering ophef bij eigenschappen en ook bij internet explorer bij vertrouwde certificaten dan kan ik alsnog het bestand niet installeren. Ik zal Samsung Link maar gaan installeren om te proberen of dat werkt :X

Verwijderd

Samsung allshare werkt bij mij nog steeds perfect ook onder windows 10.
Ik zal proberen uit te leggen hoe het bij mij werkt:
-Download de laatste versie van allshare.
-Download Revo uninstaller (ik heb de Pro versie) maar er is een trail versie te downloaden op: http://www.revouninstalle...taller_free_download.html, deze heb ik niet getest.
-Zodra je Revo geinstalleerd hebt kies dan voor "Programma installeren" selecteer allshare en het wordt geinstalleerd.
Ik weet het is nogal een beknopte uitleg is maar ik ga ervan dat dit duidelijk genoeg is. Zoniet laat het even weten.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:20
Ik denk dat ie het na 5 maanden wel voor elkaar heeft.

Verwijderd

Denk je? Maar bedankt voor je zinnige reactie.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik gebruik Plex. Dan kun je er overal bij als het moet. :)
Pagina: 1