Geluid zacht headset

Pagina: 1
Acties:

• Double_Davy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-01 15:35
Sinds kort heb ik een Steelseries Siberia V2 Wit zonder usb, alleen het probleem is dat het geluid van deze headset erg zacht is. Ik heb het geluid in de mixer al helemaal op 100 gezet in de audioinstellingen gekeken enz. Allen het rare is hiervoor had ik een Turtle Beach Earforce X12 waarvan het geluid heel hard stond als je alles op 100 zou zetten. Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan oplossen want nu moet ik bijv bij iedere game het geluid op maxmaal zetten en zelfs dan is het geluid nog redelijk zacht.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Volgens de specs:
Impedance: 32 Ohm

Moet geen enkel probleem zijn voor een normale geluidskaart. Heb je m onboard aangesloten? Frontpanel? Welk moederbord? Welke audio chip? Hoofdtelefoon al eens op een ander apparaat geprobeerd, telefoon, mp3 speler oid.

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Volumeregelaar in de kabel wel op max gezet? Zo niet, test even op een 'simpeler' apparaat. Als ie daar ook niet hard op wil, zal die regelaar stuk kunnen zijn.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Double_Davy
Het geluid op youtube wanneer ik mijn headset op mijn S3 aansluit is wel harder dan op mijn pc. Allee volumeregelaars staan op 100. Ik zal vanmiddag als ik thuis ben de specs van mijn moederboard en geluidskaart sturen. Alvast bedankt!

[ Voor 28% gewijzigd door Double_Davy op 22-01-2014 09:16 ]

• Double_Davy
Mijn specs van het moederbord en soundcard

Motherboard: ASRock 870 Extreme3

Soundcard: Speakers (Realtek High Definiti |
Realtek Digital Output (Realtek |
Line 1 (Virtual Audio Cable) |
1 - Philips 244E (AMD High Defi |

Dit zijn denk ik gewoon virtuele adapters?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou eerst die Virtual Audio Cable software eens verwijderen. Waar sluit je de hoofdtelefoon aan, welke poort precies?

• Double_Davy
Ja alleen wel raar dat bij mijn andere headset het geluid wel gewoon heel hard kon? En ik sluit de headset achter op het moederbord aan. Verder zal ik is proberen om Virtual Audio Cable te verwijderen alleen denk dat het weinig zin heeft omdat mijn headset voordat ik de software had geinstalleerd ook al niet hard ging. Ik had Virtual Audio Cable geinstalleerd voor mijn musicbot op teamspeak3
Pagina: 1