Toon posts:

Videokaart kopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag deze videokaart Sapphire Radeon R9 280X Toxic 3GB
Maar ik weet niet of deze ook goed werkt bij de rest van mijn pc, dus hierbij de vraag of dat kan.

Verder hoor ik veel dat ik minimaal een 750/850watt voeding moet hebben voor de kaart en de rest om het optimaal te benutten klopt dat ?

Dit zijn mijn eigenschappen.

Processor: AMD Athlon II X4 631 Quad-Core (4CPU's) ~2.6Ghz
Moederbord: Asus F1A55
Geheugen: Corsair 2x4GB DDR 3
Besturingsstysteem: Windows 7 Home Premium 64Bits
Kast: RECOM Powerstation Evo
Voeding: Moet nog nieuw (laat ik ook graag aan jullie over)
Beeldscherm: Samsung S27C750

Alvast bedankt voor de moeite

Ron

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Wat is je budget voor een nieuwe voeding?
Enige voorbeelden van goede voedingen:
pricewatch: be quiet! Dark Power Pro 10 750W
pricewatch: Corsair RM750
pricewatch: Seasonic G-Serie 750Watt

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:37

two

Komt nogal over zovan doe het maar voor mij.

Komaan beetje eigen inzet kan toch wel... ;)

Wat heb je zelf gevonden?

Signature

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:13
Voor een enkele 280x kijk eens naar modellen rond de 550w, is meer dan voldoende

Verwijderd

Topicstarter
Het is meer Dat ik er niks van snap.
Weet niet waarop ik moet letten eigenlijk. Zoals b.v. aansluiting moederbord en voeding qua pin's
Dus vandaar dat ik het vraag :)

aan LnC 2de lijkt mij wel goed idd. Corsair is volgens mij altijd wel goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 13:10 ]

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:10
Ten eerste, dit is het videokaart forum je moet bij componenten aankoop advies zijn ;)

Ten tweede je kan je videokaart er in kwijt en een voeding van 500w of iets meer is voldoende. Ik zou beter onderzoek eerst doen. Volgens mij is een 280x in deze setup gewoon overkill. Kijk bij de aankoopadviezen van tweakers zelf eerst.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in aankoopadviessubfora.

Move VB -> CAA

2) CAA beleid

Ook in de aankoopadviessubfora geldt dat dit GoT blijft en we eigen inzet verwachten voor je een topic opent:
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!

Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
De genoemde onderbouwing ontbreekt hier volledig (zowel keuze voor bepaalde GPU als voor specifieke kaart die je blijkbaar uitgezocht hebt), dus dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.