reviews op (0) in zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Beste moderator:

bij de zoekresultaten komen het aantal reviews bij mij niet goed door. Zie onderstaande printscreen ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7561337/tweakers/LittleSnapper.jpg

in mijn profieloverzicht is wel het juiste aantal zichtbaar:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7561337/tweakers/Safari.jpg

is dit een bekend probleem? Wellicht kunnen jullie hier is jullie licht over laten schijnen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42

InFamous

excommunicado

Aan deze kant word het wel goed weergegeven, welke browser gebruik je momenteel?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
InFamous schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:41:
Aan deze kant word het wel goed weergegeven, welke browser gebruik je momenteel?
Safari Versie 7.0.1 (9537.73.11) en via Chrome (32.0) heb ik hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42

InFamous

excommunicado

Dat is vreemd, Firefox 18.01, Chrome 32.0.1700.76 doen het aan deze kant prima ( ben nu ook op een andere locatie als vanmorgen ). Is het alleen zichtbaar bij je zelf of is het ook zichtbaar bij andere gebruikers?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zal wel gerelateerd zijn aan \[V&A bug] aantal beoordelingen 0. Voor zover duidelijk gaat het steeds alleen mis voor je eigen reviewaantal. Anderen zien wel het juiste aantal, dus impact is vrij beperkt.

[ Voor 45% gewijzigd door Orion84 op 20-01-2014 19:02 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
InFamous schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:55:
Dat is vreemd, Firefox 18.01, Chrome 32.0.1700.76 doen het aan deze kant prima ( ben nu ook op een andere locatie als vanmorgen ). Is het alleen zichtbaar bij je zelf of is het ook zichtbaar bij andere gebruikers?
Inderdaad. Ik zit zelf op een mac hoewel dat geen verschil zou moeten maken. Bij andere gebruikers heb ik het niet kunnen ontdekken. Bedankt voor het nakijken. Kan een slotje op.
Orion84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:01:
Zal wel gerelateerd zijn aan \[V&A bug] aantal beoordelingen 0. Voor zover duidelijk gaat het steeds alleen mis voor je eigen reviewaantal. Anderen zien wel het juiste aantal, dus impact is vrij beperkt.
Deze had ik zelf nog niet gelezen. Probleem lijkt inderdaad overeen te komen. Bedankt voor het opmerken.
Pagina: 1