Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31

mendel129

Radioactivator

Topicstarter
Ik dacht het al ergens voorbij te hebben zien komen, maar helaas.
Dus een nieuw topic :+

https://www.yunio.com/ is dus live gegaan, en schenkt iedere gebruiker 1TB aan storage.
(1gb met iedere dag 1gb erbij)
Max filesize van 25GB

Anyway, je slaat al je data wel op bij de Chinezen.
Is het beter dan bij de Amerikanen?

Wat denk jij ervan?
Zijn er mensen die het gebruiken?
Ervaringen?

Thanks!

Bringer of heat, food and silence!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mwah, een belangrijke flaw is natuurlijk al dat de TOS en Privacy policy enkel in het Chinees beschikbaar zijn.

Verder vind ik het steeds moeilijker om diensten als deze te vertrouwen, gezien elk bedrijf geld wil verdienen en jij, als simpele gebruiker, eerder een middel dan een doel bent. Het product dat deze bedrijven leveren zijn jouw gegevens, niet de 'gratis' opslag, dat is een middel om jouw gegevens te verzamelen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 12:37
Ik heb steeds minder met dit soort online aanbiedingen van storage. Als tweaker is het net zo makkelijk zelf thuis een goede server neer te zetten - als die er nog niet staat :P - en het zelf te regelen. Er zijn een aantal goede (open source) programma's hiervoor beschikbaar.
Hier en daar gebruik ik Dropbox nog, maar dat is dan alleen maar als tijdelijk aanbod naar vrienden van relatief non-important data.