Games - Reviews - Foutje?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralX
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:10
Recent zocht ik nog even naar een review van Call of Duty Ghosts. Er stond me namelijk bij dat er een review was gedaan mbt de console versie, maar niet de PC versie, die zou later nog volgen. Doet nu in ieder geval niet terzake, waar het om gaat is dus dat ik onder Games op Reviews drukte. Daar klikte ik op Onderwerpen, hopende daar Ghosts tussen te zien staan. Niets was minder waar, dus ik klikte dan maar op Review onder Artikeltypes en hoopte hem dan zelf wel te vinden in de lijst. Maar toen zag ik ineens dat Ghosts nu wel in de lijst met onderwerpen stond. En niet 1 keer, maar wel 3 keer. Handig, dan zie je hem niet zo snel over het hoofd. :)

Toen ik dat onderwerp aanklikte, kreeg ik de melding: "Er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens". Dus dat is wat ik deed, maar dat hielp natuurlijk niet O-) . Het gebeurde bij alle 3 de Call of Duty Ghosts onder Opera 12.14. Ja, dat is een tamelijk oude versie van een toch al zeldzame browser. Dus startte ik mijn favoriete Firefox Fork, Pale Moon. Daar kreeg ik ook drie varianten van Ghosts in de Onderwerpen lijst, hoewel pas nadat ik gefilterd had op Reviews. Deze onderwerpen kon ik nu wel toepassen als filter dus dat probleem zit hem vooral in Opera.

Wel vind ik het bijzonder dat er 3 keer Ghosts vermeld wordt. Zit er een verschil in deze varianten, is het voor verschillende platformen? En waarom worden twee versies niet met volledige naam vermeld, maar worden de letter T en S op het einde van Ghosts vervangen door '...' ? En hoe komt het dat als ik al deze onderwerpen als filter toepas, ik maar 1 resultaat krijg?
Zie ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik kan het niet reproduceren, heb je er nog steeds last van? Zo ja, vermeld dan puntsgewijs de exacte stappen die je doorloopt, dat maakt het reproduceren aan onze kant wat makkelijker :)